🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35345.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مهلت ثبت نام در سالن «الکام ترندز» تمدید شد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان برگزار کننده بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، مهلت ثبت نام در سالن «الکام ترندز» را تا ۱۴ تیرماه تمدید کرد. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خبر می‌دهد آن ...

سازمان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان برگزار کننده بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، مهلت ثبت نام در سالن «الکام ترندز» را تا ۱۴ تیرماه تمدید کرد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خبر می‌دهد آن دسته از علاقه‌مندانی که تاکنون - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در بخش‌ها و سالن‌های دیگر نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و حوزه فعالیت‌هایشان با ۶ محور اصلی الکام ترندز مرتبط است نیز - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می‌توانند به این سالن منتقل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شوند و در کنار دیگر فعالانی که به آینده فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور می‌پردازند بپیوندند.

پیش از این، برگزارکننده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این نمایشگاه خبر داده بود که مهلت ثبت‌نام در الکام ترندز، تا دهم تیر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ماه است اما اکنون این مهلت تا پنجشنبه چهاردهم تیرماه تمدید شده و برای ثبت‌ نام در آن، می‌توانید با دفتر ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ امسال با شماره‌ 88734035 تماس حاصل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرده یا از طریق سایت http://iran-elecomp.com تقاضای اقدام نمایید.

الکام ترندز با استقرار در سالن 27 نمایشگاه بین‌المللی الکامپ بر ۶ محور اصلی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، بلاک چین و رمز ارزها، - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رایانش ابری، پردازش - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - موازی و ابر پردازشگرها، اینترنت اشیا و کلان داده‌ها (Big Data) تمرکز - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دارد.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ 6 تا 9 مردادماه سال - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به همت سازمان نظام - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - صنفی رایانه‌ای کشور برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone