🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35340.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اندروید باز هم عقب ماند؛ 77 درصد از فروش Super Mario Run روی iOS بوده است

جدا از قراردادهای انحصاری خود اپل با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها، سازندگان به دو دلیل مهم دیگر iOS را به عنوان نخستین پلتفرم بازی‌هایشان انتخاب می‌کنند؛ دردسرهای ساخت بازی موبایل برای اندروید و همچنین سود بیشتری که ...

جدا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از قراردادهای انحصاری خود اپل با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها، سازندگان به دو دلیل مهم دیگر iOS را به عنوان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نخستین پلتفرم بازی‌هایشان انتخاب می‌کنند؛ دردسرهای ساخت بازی موبایل برای اندروید و همچنین سود بیشتری که بازیسازان از فروشگاه اپ استور به دست می‌آورند.

پیشبینی شده بود ماریو ران در ماه نخست عرضه 70 میلیون دلار می‌فروشد

60 درصد از درآمد «مانیومنت ولی 2» (Monument Valley) روی اپ استور - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بود، فروش بالای فورتنایت موبایل (Fortnite) نشان داد که بازی نیازی به نسخه اندروید ندارد و حالا با توجه به اطلاعات - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - منتشر شده «سوپر ماریو ران» (Super Mario Run) هم بیشتر موفقیت‌هایش را مدیون سیستم عامل اپل است.

پایگاه تحلیلی «سنسور تاور» (Sensor Tower) در جدیدترین گزارش خود از عملکرد ماریو ران، فروش کلی این عنوان موبایل را 60 میلیون دلار تخمین زده که در این بین iOS با 77 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - درصد بیشترین سهم از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فروش بازی را دارد؛ ماریو ران تاکنون بیش از 46 میلیون دلار در اپ استور و حدود 14 میلیون دلار روی گوگل پلی فروخته است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان
Super Mario Run اواخر سال 2016 ابتدا برای iOS منتشر شد.

هر چند ماریو ران نزدیک به سه ماه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در انحصار iOS بود اما این مسئله نیز باز نمی‌تواند سهم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خیلی پایین اندروید را توجیه کند. از طرفی با وجود اینکه 60 میلیون دلار رقم کمی نیست ولی وقتی عملکرد ماریو ران را با بقیه عناوین موبایل مقایسه می‌کنیم، تنها به یک نتیجه می‌رسیم: درآمد کمتر از انتظار.

دیگر ساخته نینتندو روی موبایل یعنی فایر املبم هیروز (Fire Emblem Heroes) در حالی که تعداد نسخه های دانلود شده‌اش حدود یک دهم ماریو ران است اما توانسته بیش از 5 برابر این بازی درآمدزایی کند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و در سال نخست انتشارش 295 میلیون دلار به فروش برساند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان
نینتندو برنامه دارد تا در ماه‌های آتی، بازی دیگری از ماریو را به موبایل بیاورد؛ ماریو کارت که در آن سوار با ماشین‌های مختلف مسابقه می‌دهید.

با توجه به گفته کارشناسان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عدم موفقیت‌های ماریو ران - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به دو علت بود: انحصاری زمانی بودن برای iOS و بازخوردهای منفی به خاطر مدل پرداخت درون برنامه‌ای خود. اگر چه سیاست «انحصاری زمانی» روی بازی‌هایی همانند کلش رویال جواب داد ولی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در ماریو ران - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دقیقا عملکردی عکس داشت.

ماریو ران زمانی به اندروید آمد که بازی به خاطر جو منفی پیرامونش دیگر هایپ اولیه را نداشت و از طرفی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مدل درآمدزایی این عنوان مناسب سیستم عامل اندروید نبود. در ماریو ران تنها بخشی از بازی رایگان است و برای تجربه آن - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باید 9.99 دلار بپردازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone