🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35365.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تبلت سرفس 400 دلاری مایکروسافت در راه است؟

گزارش شده که مایکروسافت در حال کار روی سرفس ارزان قیمت 400 دلاری است؛ تبلتی که در هفته جاری نشانه هایی از آن در کمیسییون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شده است. به گزارش ...

گزارش شده که مایکروسافت در حال کار روی سرفس ارزان قیمت 400 دلاری است؛ تبلتی که در هفته جاری نشانه هایی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از آن در کمیسییون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شده است.

به گزارش وبسایت ورج اسنادی از FCC به شارژر کم توانی اشاره کرده اند که به نظر می رسد مربوط به سرفس با سخت افزار ضعیف تر و کوچکتری باشد. با این حال جزئیات بیشتری در باره این تبلت منتشر نشده. خبرگزاری بلومبرگ نیز پیشتر خبر از قصد مایکروسافت برای عرضه سرفس 10 اینچی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داده بود که لبه های گرد تری خواهد داشت و به درگاه شارژ USB-C مجهز خواهد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شد.

علاوه بر این گفته می شود مدل های جدید سرفس سبک تر از مدل کنونی سرفس پرو خواهد بود، از پردازنده های اینتل بهره خواهد برد و به نسخه کامل ویندوز 10 مجهز خواهند شد. از سوی دیگر گزارش شده که مایکروسافت قصد دارد نسخه ای از تبلت کوچکتر خود را با پشتیبانی از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شبکه های مخابراتی LTE همراه کرده و در عین حال کاور کیبورد، قلم و ماوس ارزان تری برای آن عرضه کند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

سرفس ارزان قیمت عمدتاً مصرف کنندگان و دانش آموزانی را هدف خواهد گرفت که نمی خواهند هزینه گزافی برای مدل های قدرتمند تر سرفس بپردازند. پیش از این و در 3 سال پیش مایکروسافت نمونه ارزان قیمت تر و کوچکتری از سرفس 3 را روانه بازرها کرده بود که هدف آن دانش آموزان بودند. البته اکنون تولید این مدل متوقف شده است.

مایکروسافت هنوز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خبری از کار روی نسخه کوچکتر سرفس نداده و مشخص نیست ردموندی ها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چه زمانی قصد دارند از این محصول ارزان قیمت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تر خود رونمایی کنند. گرچه اطلاعاتی که در FCC مشاهده شده امید بخش به نظر می رسند. با این حال معمولاً تا زمانی که محصولات، آزمایش ها را سپری نکرده باشند و آماده معرفی نباشند، سر از فهرست های FCC در نمی آورند.

شاید در نهایت شاهد رونمایی از سرفس ارزان قیمت مایکروسافت پیش از فصل بازگشایی مدارس و در انتهای تابستان باشیم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone