🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35901.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ماوس بیسیم G305 لاجیتک معرفی شد؛ ویژه گیمرها با قیمت 60 دلاری

لاجیتک ماوس بیسیم گیمینگ «G305» را معرفی کرده که نوید دوام باتری 250 ساعته با یک باتری قلمی و نیز تأخیر پایین را می دهد. ماوس جدید از فناوری «Lightspeed wireless technology» بهره می برد که بنا ...

لاجیتک ماوس بیسیم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گیمینگ «G305» را معرفی کرده که نوید دوام باتری 250 ساعته با یک باتری قلمی و نیز تأخیر پایین را می دهد.

ماوس جدید از فناوری «Lightspeed wireless technology» بهره می برد که بنا بر ادعای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - لاجیتک نوید اتصال بیسیم با سرعتی در حد اتصال با سیم را می دهد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

لاجیتک اولین بار در سال 2017 از این فناوری رونمایی کرد. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هدف این تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ارائه راه حلی بیسیمی است که بتواند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به خوبی یا بهتر از همتایان با سیم خود عمل کند. به این ترتیب بنا بر ادعای سازنده به محض اینکه اتصال بیسیم بین ماوس و کامپیوتر، به واسطه این فناوری برقرار شود، دیگر خبری از قطع اتفاقی ارتباط و لگ های گاه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و بی گاه نخواهد بود.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

Lightspeed پیش از این در ماوس های G903 و G703 ارائه شده. مدتی پس از آن نیز ماوس G603 با فناوری «High Efficiency - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - Rated Optical» یا «HERO» معرفی شد. این تکنولوژی حسگر اپتیکال جدیدی را در ماوس های لاجیتک ارائه داد.

هر دو فناوری Lightspeed و HERO به ماوس - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جدید G305 آمده. اصلی ترین تفاوت این ماوس با مدل G603 به دوام باتری، وزن و قیمت باز می گردد. هر دو مدل با یک باتری قلمی کار می کنند. اما مدل جدید با یک باتری تا 250 ساعت کار می کند، در حالی که این عدد برای G603 معادل 500 ساعت است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

G603 وزنی 112.3 گرمی (به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - همراه باتری) داشت، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در حالی که این میزان در G305 به 99 گرم کاهش یافته. محصول جدید دقتی معادل با 100 تا 12 هزار نقطه در اینچ (DPI) دارد و از یک پردازنده 32 بیتی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ARM بهره - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می برد. لاجیتک نوید کلید هایی را داده که  تا 10 میلیون کلیک دوام می آورند.

بنا بر گفته لاجیتک قرار است G305 در ماه جاری میلادی در رنگ های مشکی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و سفید به بازار عرضه شود، در حالی که قیمتی 60 دلاری برای آن در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone