تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20707.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سرویس های موبایلی هواوی حالا ۷۰۰ میلیون کاربر دارند

نوزدهمین کنفرانس اینترنت چین دوم مردادماه برگزار شد و هوآوی به عنوان یکی از حاضران اطلاعات جدیدی در مورد سرویس‌های موبایلی خود (HMS) ارائه کرد. این شرکت ضمن ارائه گزارشی آماری در مورد زیرساخت HMS ...

نوزدهمین کنفرانس اینترنت چین دوم مردادماه برگزار شد و هوآوی به عنوان یکی از حاضران اطلاعات جدیدی در مورد سرویس‌های موبایلی خود (HMS) ارائه کرد.

این شرکت ضمن ارائه گزارشی آماری در مورد زیرساخت HMS اعلام کرد که تعداد - تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - افراد فعال در بخش توسعه نرم‌ - تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - افزار مبتنی بر هسته مرکزی سرویس‌های - تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - موبایلی هوآوی به 1.6 میلیون نفر رسیده است که نسبت به سال گذشته رشد 76 درصدی را نشان می‌دهد.

علاوه بر این کمپانی مورد - تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بحث اعلام کرد که تعداد کاربران بین‌ المللی این پلتفرم - تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از مرز 700 میلیون نفر عبور کرده است که رشد سالیانه 32 درصدی را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است، از زمان آغاز به کار سرویس‌های موبایلی هوآوی، 81000 هزار برنامه جدید به آن اضافه شده است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

باید اشاره کرد که برنامه های تشویقی هوآوی برای توسعه‌دهندگان نظیر اختصاص مبلغ 1 میلیارد دلار به - تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این بخش نیز تاثیر بسیار مثبتی در رشد سریع سرویس های موبایل آن داشته است. همچنین برنامه حمایتی هواوی با نام «ستاره درخشان» (the Shining Star) تا - تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کنون از - تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۱۰ هزار برنامه پشتیبانی مالی کرده است - تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که این یکی دیگر از دلایل رشد روز افزون این پلتفرم به حساب می‌آید.

پشتیبانی و سرمایه‌گذاری گسترده هوآوی در بخش توسعه برنامه‌ها و در - تعمیرات یخچال بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کل توسعه اکوسیستم مخصوص خود، یکی از برنامه‌های مهم هوآوی در یک سال اخیر بوده که منجر به نتایج قابل توجه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone