تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20706.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته فروش فصلی واحد موبایل هواوی از سامسونگ بیشتر شد

طبق گزارشی که موسسه Canalys منتشر کرده هواوی و سامسونگ در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۰ مشترکا جایگاه نخست بزرگترین تولید کننده موبایل دنیا را (با کمی اختلاف) کسب کردند. این گزارش بعد از آن ...

طبق گزارشی که موسسه Canalys منتشر کرده هواوی و سامسونگ در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۰ مشترکا جایگاه نخست بزرگترین تولید کننده موبایل دنیا را (با کمی اختلاف) کسب کردند. این گزارش بعد از آن منتشر می شود که موسسه تحقیقاتی Counterpoint چندی قبل اعلام کرد هواوی در ماه آوریل ۲۰۲۰ سامسونگ را در بازار موبایل پشت سر گذاشته است.

Canalys در گزارش خود آورده است که برای نخستین بار ظرف یک دهه اخیر شرکت دیگری غیر سامسونگ یا - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اپل توانسته فروش فصلی - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بازار اسمارت فون دنیا را در دست بگیرد.

در حالی - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که شرکت ها برای حفظ جایگاه های قبلی خود در دوران رکورد کرونایی تلاش - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می کنند هواوی از یک برتری نسبت به رقبایش برخوردار است و آن رشد کاربرانش در بازار داخلی چین است. چین در زمره نخستین کشورهایی بود - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که توانست از بحران کرونا با موفقیت خارج شود و در نتیجه فعالیت های کاری هواوی در این - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کشور موفقیت آن را تضمین کرد.

گفته می شود بازار هواوی در چین ۷۲ درصد کل فروش این شرکت را تشکیل می دهد - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که این رقم نسبت به فصل نخست سال ۲۰۲۰ رشد ۶۱ درصدی داشته و - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در مقایسه با سال قبل هم ۵ درصد افزایش را نشان می دهد. همین اقبال خوب هواوی در چین باعث شده که این شرکت به خوبی بتواند از افول خود در عرصه بین المللی بکاهد؛ براساس همین گزارش اخیر فروش هواوی در بازارهای بین المللی در فصل گذشته ۲۷ درصد کاهش داشته و این پنجمین فصل پیاپی است که هواوی با کاهش فروش خود در بازارهای جهانی روبروست.

تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

جهت مقایسه باید بگوییم که سامسونگ کمتر از - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یک درصد بازار چین را در اختیار دارد و کاهش صادرات بین المللی این شرکت کره ای در فصل اخیر حتی از هواوی هم بیشتر بود. در گزارش مالی سه - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ماهه دوم سامسونگ آمده است که فروش سال به سال آن در فصل دوم 2020  افتی ۳۰ درصدی پیدا کرده.

اما از جهت تعداد فروش هم باید بگوییم که هواوی در - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فصل اخیر بالغ بر ۵۵.۸ میلیون دستگاه موبایل را به فروش رساند در حالی که مقدار فروش سامسونگ برابر با ۵۳.۷ میلیون عدد گوشی اعلام شد.

بازیابی در دوران پس از کرونا

به گفته بن استانتون تحلیلگر ارشد Canalys اینها نتایجی فوق العاده هستند که شاید یکسال پیش کمتر کسی تصورش را می کرد. و اگر به خاطر شیوع کووید ۱۹ نبود شاهد چنین اتفاقی نبودیم.

البته به گفته استانتون مشخص نیست که آیا هواوی میتواند بعد از پایان بحران کرونا نیز این جایگاه را حفظ کند یا خیر اما - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - روشن است که با بهتر شدن اقتصاد کشورها، اثرات تحریم های آمریکا روی هواوی نیز مشهودتر می شود.

در تایید این گفته همان بس که تا پیش از آغاز محدودیت های آمریکا مقدار - تعمیرات یخچال بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - صادرات جهانی هواوی در فصل اول سال ۲۰۱۹ رشدی ۶۱ درصدی را تجربه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone