🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31967.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هر آنچه از MWC 2019 انتظار داریم؛ در آستانه عصر جدید موبایل‌ها

کسادی بازار موبایل‌سازها در سال گذشته نشان داد پنل پشتی شیشه ای، زرق و برق ظاهری یا وصله ناجوری مثل بریدگی نمایشگر دیگر کاربران را به خرید گوشی های چند صد دلاری اغوا نمی کند. ...

کسادی بازار موبایل‌سازها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - در سال گذشته نشان داد پنل پشتی شیشه ای، زرق و برق ظاهری یا وصله ناجوری مثل بریدگی نمایشگر دیگر کاربران را به خرید گوشی های چند صد دلاری اغوا نمی کند. بازیگران اصلی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - دنیای موبایل با پذیرش این مساله تلاش خود را دو چندان کردند و حالا با فرمول جادویی حسگر اثر انگشت یکپارچه با پنل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - نمایش، فناوری 5G، نمایشگرهای حفره دار و موبایل های تاشو به میدان آمده اند.

این میدان هم جایی نیست جز«کنگره جهانی موبایل» یا MWC 2019 که هر ساله میلیون ها مخاطب را از سراسر دنیا به خود جلب می کند. شرکت های برتر مثل سامسونگ، هواوی، سونی و شیائومی از این فرصت استفاده کرده و هرچه را در چنته دارند روی دایره می ریزند.

این کنگره به صورت رسمی از ۶ اسفند شروع شده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - و سه روز بعد به کار خود خاتمه می دهد اما اغلب شرکت ها محصولات مهم خود را چند روز زودتر و در حاشیه آن معرفی می کنند. در ادامه به مرور انتظارات رسانه ها از مهم ترین شرکت های حاضر در MWC 2019 پرداخته ایم.

سامسونگ

برجسته ترین محصولات سامسونگ طی این رویداد پرچمدارهای سری گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر حفره دار و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر خواهند بود که احتمالا ۵ روز زودتر و اول اسفند به نمایش در می آیند. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - این دیوایس‌ها با عناوین گلکسی اس ۱۰ اِی ، اس - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - ۱۰ و ۱۰ پلاس به ترتیب پنل هایی با ابعاد ۵.۸، ۶.۱ و ۶.۳ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - اینچ با رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهند داشت.تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران

نخستین موبایل سازگار با 5G این شرکت با عنوان گلکسی اس ۱۰ ایکس و گوشی تاشوی گلکسی فولد هم از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - نامزدهای رونمایی در کنگره جهانی موبایل هستند.

کمپانی کره ای در کنار این پرچمدارها احتمالا از میان رده های سری گلکسی A، ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو و ایرفون های بی سیم نیز رونمایی خواهد کرد. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - این ساعت از نمایشگر ۱.۱ اینچی امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - پیکسل، چیپست دو هسته ای اگزینوس ۹۱۱۰، ۴ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - و سنسورهای ضربان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - قلب، پایش خواب، فشار سنج و گرانش برخوردار است.

سونی

سونی معمولا از MWC به عنوان فرصتی برای رونمایی از گوشی های جدید استفاده می کند و بسیاری معتقدند پرچمدار بعدی ژاپنی ها یعنی اکسپریا XZ4 هم در این نمایشگاه پرده برداری می شود.

کنفرانس این شرکت برای ۱۱ صبح - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - دوشنبه ۶ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - اسفند تنظیم شده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - اما فعلا اطلاعات رسمی از اکسپریا XZ4 در دست نیست؛ با این حال در رندرهای منتسب به آن دوربین سه گانه و نمایشگر ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ دیده می شود. بخش های بالا و پایین این پنل را حاشیه هایی اشغال کرده اند اما از بریدگی یا جک هدفون خبری نخواهد بود.

در صورتی که رندرها و شایعات درست - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - آب درآیند ژاپنی ها در جدیدترین پرچمدارشان به جز دوربین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - قدرتمند ۵۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F1.6 دست - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - به نوآوری چندانی نزده اند و باید دید اکسپریا در برابر نمایندگان تا دندان مسلح سامسونگ و هواوی چه حرفی برای گفتن دارد. شایعاتی در مورد نسخه کامپکت این موبایل هم منتشر شده که از طراحی قدیمی تر، صفحه ۵ اینچی و دوربین اصلی تک سنسوره خبر می دهند.

سونی بازارهای میان رده را هم فراموش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - نکرده و انتظار می - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - رود موبایل میان رده اکسپریا XA3 با چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ و نسبت تصویر ۲۱:۹ را معرفی کند.

ال جی

ال - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - جی بدون اشاره - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - به گوشی خاصی تایید کرده که بعد از ظهر یکشنبه ۵ اسفند از موبایلی رونمایی خواهد کرد. به گفته این شرکت یکی از محصولات آنها برای MWC 2019 موبایلی سازگار با شبکه 5G است که از باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی، چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و محفظه خنک کننده بخار بهره می - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - برد.

برخلاف باور بسیاری این گوشی احتمالا جی ۸ نیست و نام آن وی ۵۰ تینکیو خواهد بود. در واقع جی ۸ احتمالا روز اول کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد و از ویژگی های اصلی آن باید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - به حسگر تشخیص چهره 3D، نمایشگر اولد ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل، دوربین سلفی دوگانه، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

جی ۸ علی رغم عدم سازگاری با 5G از تکنولوژی صدای زیر نمایشگر برخوردار است که به افزایش سهم نمایشگر از پنل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - جلو کمک می کند.

هواوی

تحلیلگران شانس چندانی برای معرفی سری پی ۳۰ در MWC 219 قائل نشده اند اما هواوی دو سال قبل طی همین رویداد از پی ۱۰ رونمایی کرد. جدیدترین گمانه زنی ها از پیاده سازی دوربین چهارگانه در پی ۳۰ حکایت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - دارند که یکی از سنسورهای آن ۳۸ مگاپیکسلی خواهد بود.تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران

از دیگر قابلیت های احتمالی باید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - به چیپست کایرین ۹۸۵ سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، بریدگی فوقانی و ایموجی‌های سه بعدی 3D CuteMoji اشاره کرد.

بر اساس تصویری که در توییتر هواوی منتشر شده این شرکت یکشنبه ۵ اسفند از گوشی تاشوی خود رونمایی می کند که احتمالا نمایشگر آن به سمت بیرون تا می شود.

وان پلاس

موبایل وان پلاس ۷ احتمالا تا اوایل تابستان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - سال آتی از راه نمی رسد اما کمپانی چینی رویاهای جدیدی در سر دارد و بعید نیست در MWC 2019 شاهد معرفی یک گوشی 5G و تلویزیون هوشمند از سوی آنها باشیم.

اطلاعات چندانی در مورد این محصولات در دست نیست اما وان پلاس مدعی شده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - کارایی این تلویزیون فراتر از مدل های هوشمند فعلی خواهد بود و کاربر می توان محتوا را از موبایل روی آن استریم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - کند. همچنین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - تلویزیون این شرکت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - به دوربینی برای مکالمه ویدیویی مجهز خواهد بود.

شیائومی

اپل چین به صورت رسمی محصول خاصی را برای MWC 2019 تدارک ندیده اما اوایل همین ماه ویدیویی از گوشی تاشوی آنها منتشر شد و به نظر مانع خاصی برای رونمایی رسمی از آن در بارسلون وجود ندارد. این گوشی که هنوز نام خاصی هم ندارد به کار اجازه می دهد صفحه نمایش را تا کرده و به شکل یک موبایل درآورد.

طرح اولیه این شرکت برای توسعه موبایلی بدون کلید و با چهار لبه‌ی خمیده نیز در رسانه ها منتشر شده اما به نظر با تولید نهایی فاصله بسیاری دارد.

نوکیا

HMD به تولد دوباره - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - برند نوکیا کمک کرده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - و مدتهاست شایعاتی در مورد یکی از بهترین محصولات آنها با عنوان نوکیا ۹ پیور ویو (Pureview) به گوش می رسد. این پرچمدار در اغلب رندرها با دوربین اصلی پنجگانه خودنمایی کرده که در آن پنج سنسور، یک ماژول فوکوس خودکار و فلش LED در پیکربندی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - مدور و جذاب جاخوش کرده اند.

از دیگر ویژگی برجسته نوکیا ۹ پیور ویو باید صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - پشتیبانی از HDR 10، سنسور اثر انگشت یکپارچه با پنل نمایش، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - باتری ۴۱۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم.

HDM در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - کنگره جهانی سال گذشته از موبایل های دیگری هم رونمایی کرد و بعید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - نیست شاهد معرفی گوشی های نوکیا ۸.۱ پلاس و نسخه ۲۰۱۹ گوشی نوکیا ۶ هم باشیم.

مایکروسافت

ردموندی ها پس از سه سال غیبت در MWC 2019 حاضر می شوند و مهم ترین ارمغان آنها برای کاربران احتمالا نسل جدید هدست - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - واقعیت افزوده هولو لنز خواهد بود. این گجت باید به پلتفرم XR1 و پردازنده‌ی هوش مصنوعی اختصاصی برای یادگیری ماشین مجهز شود. بدنه سبکتر به لطف فیبر کربن و میدان دید وسیع تر هم از دیگر بهینه سازی های هولو لنز ۲ خواهند بود.

دوست نداریم شما را ناامید سازیم اما در انتظار معرفی موبایل مرموز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - سرفس فون نباشید.

کمپانی های دیگر

تا اینجا به بازیگران اصلی نمایش MWC 2019 پرداختیم اما کمپانی های دیگری نیز در این رویداد حضور دارند که شامل موارد زیر است:

  • موتورولا: مدت زیادی از معرفی موبایل اقتصادی جی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - ۷ توسط این شرکت نگذشته اما گمانه زنی ها از احتمال معرفی یک گوشی تاشو از سوی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - موتورولا حکایت دارد که می توان آن را تولد مجدد خانواده کلاسیک RAZR تلقی کرد.
  • اوپو: چینی ها بارها ثابت کرده اند از نوآوری هراس ندارند و این بار سراغ پیاده سازی ایده زوم ۱۰ برابر بدون افت کیفیت در موبایل رفته اند که احتمالا در کنگره پیش رو به نمایش عمومی گذاشته می شود. این شرکت قبلا از در راه بودن یک موبایل تاشو نیز خبر داده بود.
  • ZTE: انتظار می رود این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - کمپانی موبایل تاشو نوبیا را با خود به MWC 2019 بیاورد.
  • آنر: این شرکت هم اغلب حضوری فعال در کنگره جهانی موبایل دارد اما - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - با توجه به معرفی ویو ۲۰ در روزهای گذشته بعید است سر و صدای زیادی در نمایشگاه به پا کنند.

موبایل های جدید، دوربین های قدرتمند و دستگاه های سازگار با فناوری 5G بخش مهمی از MWC هستند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - اما نباید از انتشار خبرهای دست اول پیرامون هوش مصنوعی، فناوری های ارتباطی و دیگر جنبه های فناوری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - غافل شد. برای اطلاع از این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر محمودآباد استان مازندران - خبرها کافی است طی روزهای برگزارهای نمایشگاه دیجیاتو را دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone