🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31971.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آسیب پذیری جدید پردازنده اینتل حمله دور از چشم نرم افزارهای امنیتی را ممکن می کند

گروهی از محققان امنیتی روشی برای اجرای کدهای مخرب روی سیستم های با پردازنده اینتل را کشف کرده اند که امکان شناسایی آن توسط نرم افزارهای ضد ویروس وجود ندارد. هنگامی که اینتل در سال ...

گروهی از محققان امنیتی روشی برای اجرای کدهای مخرب روی سیستم های با پردازنده اینتل را کشف کرده اند که امکان شناسایی آن توسط نرم افزارهای ضد ویروس وجود ندارد.

هنگامی که اینتل در سال 2015 پردازنده های سری اسکای لِیک را عرضه کرد خبر از قابلیت جدیدی به نام «Software Guard eXtensions» یا «SGX» داد. با استفاده از این قابلیت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن ها را در یک فضای امن محصور شده اجرا کنند. این قسمت محصور شده در واقع بخش سخت افزاری ایزوله شده از حافظه پردازنده است. اپلیکیشن ها می توانند با استفاده از این امکان، کلیدهای رمزنگاری، پسوردها و سایر داده های حساس کاربران را در بخش ایزوله ای نگهداری کنند.

«مایکل شوارز»، «ساموئل وِیزر» و «دنیل گراس» که سال 2018 به کشف روش حمله مبتنی بر حفره اسپکتر کمک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - کردند در مقاله ای در ارتباط با آسیب پذیری جدید توضیح - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - داده اند که چگونه می توان از SGX برای مخفی کردن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - بدافزارها استفاده کرد، به نحوی که تشخیص آن توسط راهکارهای امنیتی امروزی ممکن نباشد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل

اینتل قرار دادن بدافزار در این بخش محصور شده را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - مشکل کرده است. به این منظور SGX تنها بخش های محصوری را قبول و اجرا می کند که با استفاده از یک کلید خاص، امضا یا به عبارتی تأیید شده باشند. این کلید باید در لیست کلیدهای از پیش تأیید شده مجاز موجود باشد. در حالی که کلیدها به توسعه دهندگان مورد تأیید اعطا می شوند اما - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - محققان موفق شده اند روش هایی را بیابند که بر اساس آنها مهاجم امکان دسترسی به کلیدها برای همراه کردن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - آنها با بدافزار را پیدا می کند.

البته باز هم بدافزارهایی که به این بخش حفاظت شده دسترسی  پیدا می کنند راه درازی تا آلوده کردن سیستم در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیش دارند؛ چرا که بخش محصور SGX تنها به دستورهای کم تعدادی محدود شده و در عین حال - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - فاقد امکان دسترسی محلی اجرا شده از طریق سیستم عامل است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل

با این حال محققان موفق شدند از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - این محدودیت گذر کنند. به این منظور از روش ROP (سر واژه عبارت return-oriented programming) استفاده کردند تا اپلیکیشن خود را با کدهای مخرب همراه کنند. ROP یک روش سوء استفاده امنیتی از کامپیوترها است که به مهاجم امکان اجرای کد با وجود سیستم های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - امنیتی از جمله روش های جلوگیری از فایل های اجرایی گواهینامه امضای کد دیجیتال را می دهد. به این ترتیب پژوهشگران توانستند مجموعه ای از دستورات بیشتر از حالت ممکن SGX را اجرا کنند.

با وجود اینکه محققان حمله مبتنی بر آسیب پذیری SGX را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - تنها به منظور تحقیقات انجام داده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - اند اما کشف اخیر خبر از پیامدهای امنیت سایبری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - احتمالی در آینده می دهد؛ عواقبی که به دلیل عدم شناسایی توسط نرم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پارس آباد استان اردبیل - افزارهای امنیتی می تواند خطرات جدی را به همراه داشته باشد. مقاله ویژه مرتبط با این تحقیق را می توانید از اینجا مطالعه کنید.

 

تماشا کنید: پلان؛ آشنایی با حفره های امنیتی اسپکتر و ملتداون در پردازنده ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone