تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35376.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پیام رسان سامسونگ تصاویر کاربران را به طور تصادفی به دیگران ارسال می کند

برخی از کاربران گوشی های سامسونگ مدعی شده اند اپ پیام رسان رسمی و پیش فرض سامسونگ به طور تصادفی و بدون اطلاع به آنها تصاویر و پیام های زمان بندی شده آنها را برای ...

برخی از کاربران گوشی های سامسونگ مدعی شده اند اپ پیام رسان رسمی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و پیش فرض سامسونگ به طور تصادفی و بدون اطلاع به آنها تصاویر و پیام - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های زمان بندی شده آنها را برای اشخاصی دیگر ارسال کرده است.

این موضوع توسط کاربران در انجمن ردیت و نیز انجمن سامسونگ گزارش شده. در این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بین یکی از کاربران ادعا کرده که اپ پیام رسان سامسونگ در طول شب تمامی تصاویر موجود در گالری را به شخص دیگری ارسال کرده است.

بسیاری از کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند، از مشترکان اپراتور مخابراتی T-Mobile ایالات متحده بوده اند و به نظر می رسد این مشکل به دنبال یکی از آخرین به روز رسانی های نسخه جدیدی از پیام - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رسان که توسط اپراتور ارائه شده پیش آمده است. اخیراً این اپراتور خبر از پشتیبانی از نسل جدیدی از سیستم ارسال پیام در موبایل های تحت قرارداد خود داده بود.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

با این حال اپراتور مخابراتی مذکور اعلام کرده که این مشکل به سامسونگ مرتبط است. در سوی مقابل سامسونگ اعلام کرده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که از اوضوع مطلع است و تیمی در این شرکت در حال بررسی موضوع هستند. به نظر می رسد این مشکل گریبان بسیاری از گوشی های این کمپانی از جمله گلگسی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اس 9 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را گرفته است.

هنوز مشخص نیست چه زمانی به روز رسانی برای رفع این مشکل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ارائه خواهد شد. تا آن زمان شاید - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بهترین راه حل غیر فعال کردن اپ پیام رسان ویژه سامسونگ و استفاده از اپلیکیشن های جایگزین از جمله اپ پیام رسان گوگل باشد.

راه حل دیگری که وبسایت گیزمودو ارائه داده، محدود کردن دسترسی اپ سامسونگ به فضای ذخیره سازی است. به این منظور باید به بخش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تنظیمات اپلیکیشن ها بروید و دسترسی به فضای ذخیره سازی (Storage) را غیر فعال کنید.

 

تماشا کنید: عملکرد ضعیف اچ تی سی U12 Plus در تست مقاومت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone