تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35378.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سرقت اطلاعات کاربران اندروید توسط اپلیکیشن مدیریت باتری

اپلیکیشن Advanced Battery Saver که وعده ذخیره باتری گوشی های اندرویدی را می دهد می تواند اطلاعات شخصی کاربران را سرقت کرده و از آنها باج خواهی کند. وبسایت دیلی میل گزارش کرده این اپلیکیشن که ...

اپلیکیشن Advanced Battery Saver که وعده ذخیره باتری گوشی های اندرویدی را می دهد می تواند اطلاعات شخصی کاربران را سرقت کرده و از آنها باج خواهی کند.

وبسایت دیلی میل گزارش کرده این اپلیکیشن که در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده بود و اولین بار توسط شرکت امنیتی  RiskIQ یافت شده، می تواند به اطلاعات موقعیت، شماره تلفن ها، پیام ها، سازنده و مدل دستگاه و ... دسترسی پیدا کند. در نهایت هکرها به منظور سرقت اطلاعات پرداخت و حتی باج گیری از کاربران از این موارد بهره می برند.

نحوه کارکرد Advanced Battery Saver - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به این صورت است - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که هنگام مرورگری وب یک پیام روی صفحه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ظاهر می شود که خبر از نیاز به پاکسازی حافظه گوشی می دهد تا مصرف بیش از حد باتری کاهش پیدا کند. این پیام بسته به مدل دستگاه به گونه متفاوتی نمایش داده می شود تا به این ترتیب کاربر تصور کند اخطار آن معتبر و درست است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
پیام های جعلی نمایش داده شده حتی اطلاعاتی از مدل دستگاه کاربر را نشان می دهند.

هنگامی که کاربر گزینه «Install» را انتخاب می کند، به صفحه ای در گوگل پلی هدایت می شود تا بدافزاری را دانلود کند. این بد افزار همچنین به گونه ای طراحی شده که تبلیغات مبتنی بر کلیک را در پس زمینه روی دستگاه اجرا کند تا به این ترتیب اقدام به کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی کند.

البته اکنون اپلیکیشن Advanced Battery Saver از روی فروشگاه گوگل پلی حذف شده. با این حال RiskIQ اعلام کرده که حدود 60 هزار کاربر آن را نصب کرده اند. بنا بر گفته سخنگوی این کمپانی امنیتی، بسیاری از روش های کلاه برداری این چنینی در حال پیشرفت هستند ولی هر از چند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گاهی نمونه ای خاص در بین آنها یافت می شود.

در صورتی که این اپ را نصب کرده اید، باید آن را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پاک کرده و با استفاده از نرم افزارهای ضد ویروس آثار آن را ریشه کن کنید.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی بتای عمومی اندروید P توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone