تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44648.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل ARKit را معرفی کرد؛ واقعیت افزوده بالاخره به iOS می آید

اپل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2017 از ARKit رونمایی کرد، پلتفرمی که قابلیت های پیشرفته واقعیت افزوده را به iOS می آورد. به گفته مقامات اپل با استفاده از این کیت توسعه، ردیابی ...

اپل در جریان کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2017 از ARKit رونمایی کرد، پلتفرمی که قابلیت های پیشرفته واقعیت افزوده را به iOS می آورد. به گفته مقامات اپل با استفاده از این کیت توسعه، ردیابی حرکات به شیوه ای بسیار سریع و پایدار انجام می شود و اشیاء مجازی به صورتی کاملاً طبیعی در محیط قرار می گیرند، نه اینکه همچون پلتفرم های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشابه روی هوا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معلق باشند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در جریان کنفرانس مورد بحث، اپل حالتی بسیار ابتدایی از قابلیت های ARKit را به نمایش گذاشت و با بهره گیری از حسگرها و دوربین های آیفون یا آیپد، یک عدد فنجان را به شکلی طبیعی روی سطح یک میز قرار داد. با این حال می توان کاربردهای پیشرفته و پیچیده تری را نیز برای آن متصور شد.

در ادامه «سِر پیتر جکسون» از استودیو Wingnut AR هم روی صحنه آمد و محیط واقعیت افزوده پیچیده ای را با استفاده از موتور گرافیکی آنریل (Unreal) به نمایش گذاشت؛ ARKit از یونیتی و سین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کیت (SceneKit) نیز پشتیبانی می کند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اپل ARKit را بزرگ ترین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پلتفرم واقعیت افزوده جهان می داند

گفتنیست اپل تا به امروز حضور کمرنگی در عرصه واقعیت افزوده داشته، اگرچه تیم کوک سال قبل از سرمایه گذاری عظیم در این حوزه سخن گفت و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ورود قدرتمندی را نوید داد. برخی از اپلیکیشن های ثالث محبوب در iOS به قابلیت های AR مجهز هستند، اما مجموعه سخت افزار و نرم افزار اپل تاکنون - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این ویژگی پشتیبانی نمی کردند. حال به لطف ARKit می توان تجربه تازه ای از این فناوری را در اکوسیستم اپل داشت.

گفتنیست گوگل مدت ها قبل پروژه تانگو را معرفی کرده، اما این تکنولوژی به دستگاه های اندرویدی خاصی محدود است. به همین دلیل «کرگ فدریکی» می گوید ARKit با حضور در تمامی اعضای اکوسیستم iOS عنوان بزرگ ترین پلتفرم واقعیت افزوده جهان را از آن خود می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone