تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44646.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن «فوتوز» در iOS 11 از هوش مصنوعی بهره می گیرد

iOS 11 سرانجام در جریان کنفرانس توسعه دهندگان اپل معرفی شد و باید بگوییم که عکاسی یکی از عمده محورهای مورد نظر توسعه دهندگان این نسخه از سیستم عامل موبایلی شرکت کالیفرنیایی بوده است. در ...

iOS 11 سرانجام در جریان کنفرانس توسعه دهندگان اپل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معرفی شد و باید بگوییم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عکاسی یکی از عمده محورهای مورد نظر توسعه دهندگان این نسخه از سیستم عامل موبایلی شرکت کالیفرنیایی بوده است.

در نسخه جدید، برای آنکه کاربران بهترین عکس ها را با دوربین آیفون خود به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ثبت برسانند، اپلیکیشن های Camera و Photos به روز رسانی هایی را دریافت کرده اند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

بخش موسوم به Memories در اپ Photos یکی از قسمت هایی است که دستخوش تغییر شده و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از این پس می تواند با بهره گیری از یادگیری ماشینی هر زمان که جهت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گیری موبایل تان را تغییر دادید، عکس ها را نیز همزمان تغییر جهت دهد؛ به بیان دیگر، از این پس Photos می داند که روی چه بخش هایی فوکوس کند.

Live Photos از دیگر بخش هایی است که بهبودهایی پیدا کرده و از نوعی تکنولوژی شبیه به هوش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مصنوعی در ایجاد افکت های خود بهره می گیرد. گفتنی است افکت های تازه ای هم به این بخش اضافه گردیده که از آن جمله می توان به افکت Blur - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در اکسپوژرهای طولانی، امکان انتخاب عکس اصلی و تهیه لوپ ویدیویی اشاره نمود.

علاوه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بر این موارد، اپل همچنین بهبودهایی را در iOS 11 اعمال کرده تا بتوانید عکس ها و ویدیوهای بیشتری را تهیه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نمایید. این کمپانی ظاهرا تصمیم گرفته که به جمع پشتیبانی کنندگان از استاندارد HEVC (یا H.265) برای انکد کردن ویدیوها بپیوندد که از نظر کارایی دوبرابر بهتر از فرمت H.264 عمل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کند.

در مورد عکس ها اما باید بگوییم که این شرکت بر آن شده تا از فرمت HEIF بهره بگیرد تا در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فضای مورد نیاز برای ذخیر سازی تصاویر نیز صرفه جویی شود. لذا [دست کم به لحاظ نظری] نباید نگران تمام شدن فضای ذخیره سازی برای ثبت لحظات به یادماندنی خود باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone