تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30407.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رشد چشمگیر درآمدهای هواوی علی‌رغم کارشکنی غربی‌ها

با وجود تلاش پیدا و پنهان کشورهای غربی برای تحریم هواوی و جلوگیری از رشد فزاینده آن، غول فناوری چین سال موفقی را پشت سرگذاشته است. هواوی درآمدی بالغ بر ۱۰۸.۵ میلیارد دلاری را برای ...

با وجود تلاش پیدا و پنهان کشورهای غربی برای تحریم هواوی و جلوگیری از رشد فزاینده آن، غول فناوری چین سال موفقی را پشت سرگذاشته است.

هواوی درآمدی بالغ بر ۱۰۸.۵ میلیارد دلاری را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای سال ۲۰۱۸ تخمین زده که حاکی از رشد ۲۱ درصدی نسبت به سال است. دلیل این بهبود به ۲۶ قرارداد جدید برای پیاده سازی شبکه های 5G برمی گردد که به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عنوان حوزه ای جدید درآمدهای بسیاری را به ارمغان می آورند. «گو پینگ» نایب رییس هیئت مدیره این شرکت با اشاره به تحویل بیش از ۱۰ هزار ایستگاه پایه مخابراتی از تلاش هرچه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیشتر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هواوی برای به دست گرفتن رهبری شبکه های نسل پنجم خبر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داد.

بخش دیگری از این درآمد نیز به واسطه فروش بیش از ۲۰۰ میلیون - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوشی هوشمند و قرار گرفتن در جایگاه دوم بزرگترین تولید کننده موبایل دنیا محقق شده است. تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

آقای پینگ در واکنش به متهم شدن این کمپانی به جاسوسی برای دولت چین و تلاش کشورهای غربی برای جلوگیری از نفوذ هرچه بیشتر آنها در بازارهای بین المللی تاکید کرد:

این مشکلات نمی تواند مانع از پیشرفت ما شوند. مهم نیست شرایط به کدام سمت می رود، در هر صورت استراتژی ما برای همکاری با شرکت های دیگر به ویژه طرف های آمریکایی تغییر نخواهد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرد.

دونالد ترامپ در حال بررسی قانون جدیدی است که تمام شرکت های آمریکایی را از به کارگیری تجهیزات هواوی و ZTE منع می کند. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به این مساله یدون نام بردن از کشور خاصی تاکید کرده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - طرف های خارجی برای دغدغه های امنیتی خود باید - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دلایلی روشن ارائه کنند.

به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گفته پینگ تحریم محصولات هواوی تنها به معنی نادیده گرفتن بهترین فناوری‌ها - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است. این شرکت همچنین از کشورهای غربی خواسته با ارائه مدارک جاسوسی این شرکت اتهامات وارده را اثبات کنند.

پینگ در پایان تاکید کرده که تحریم هواوی در بازار 5G مثل برگزاری بازی NBA بدون حضور ستاره ها و در سطح کیفی پایین است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشکان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا جسارتا طرفای خسروکلی کلیبر اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در خسروکلی شهر کلیبر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone