تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16927.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چرا برنامه ۹۹ فردوسی پور مجوز نگرفت؟

یک روز پس از انتشار ویدیوی جنجالی و انتقادی «عادل فردوسی‌پور»، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برنامه ۹۹ از «ساترا» (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) مجوز نگرفت. همین مسئله از روز گذشته ...

یک روز پس از انتشار ویدیوی جنجالی و انتقادی «عادل فردوسی‌پور»، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برنامه ۹۹ از «ساترا» (سازمان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) مجوز نگرفت. همین مسئله از روز گذشته تاکنون حواشی بسیاری داشته اما امروز «علی سعد» سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، در رشته توییتی توضیح داده که موانع «حقوقی، قضایی و امنیتی» اساسا اجازه نداده است - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - تا بحث اعطای مجوز به این برنامه، در جلسه «شورای انتشار محتوای حرفه‌ای» ساترا - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - مطرح شود.

او در این رشته توییت اعلام کرده «رویکرد ساترا حمایت از رسانه‌های صوت و تصویر ایرانی و محتوای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - بومی بر روی آنهاست و تعداد 150 مجوز صادره در دو سال اخیر، موجب شده طیف متنوعی از رسانه ها به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - طور قانونی مشغول به فعالیت باشند.» با این حساب باید گفت برنامه سازی و تولید محتوا توسط عادل فردوسی پور که پیشینه بلند مدتی در ساخت برنامه‌های موفق دارد نباید چالشی داشته باشد. سعد در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده «در اولین جلسه شورای موافقت کلی انتشار که 9 مهر برگزار شد، به هر سه درخواست برنامه های ارائه شده از سوی رسانه های صوت و تصویر، پروانه انتشار اعطا شد. مجوز به برنامه های همرفیق، واسخندیش و دیرین دیرین که پیش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - بینی می - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - شود اقبال مخاطبان را به خود جلب کنند، در این جلسه تصمیم گیری شد.»

تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان

سعد تاکید کرده که برنامه ۹۹ فردوسی پور فعلا استعلام مثبت مراجع مسئول را به دست نیاورده و برای همین هم اصلا درباره آن در جلسه صحبت نشده است: «شرط طرح برنامه‌ها در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - شورای موافقت کلی انتشار، عدم وجود موانع حقوقی، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - قضایی و امنیتی است که در مورد برنامه 99 که به درخواست فیلیمو و کافه بازار مطرح شده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - بود، به دلیل عدم دریافت مکتوب استعلام مراجع مسئول، عملا - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - موضوع قابل طرح و بررسی توسط شورای مذکور نبود.»

البته عدم دریافت استعلام مثبت به معنای اتمام فرصت دریافت مجوز برای این برنامه نیست و شنیده می‌شود که فیلیمو و کافه‌بازار می‌توانند رایزنی‌های بیشتری برای دریافت استعلام مثبت از «مراجع مسئول» انجام دهند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان
البته با توجه به توییت مدیرعامل فیلیمو و آپارات که با شعری معنادار همراه شده، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - باید دید بارقه امیدی برای ساخته شدن برنامه ۹۹ باقی می‌ماند یا خیر.

پس از دریافت استعلام مثبت، نوبت به «شورای انتشار محتوای حرفه‌ای» می‌رسد که مجوز ساترا در آن صادر می‌شود. «محمد احسانی» (مدیر سابق نظارت و ارزشیابی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - سازمان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - سینمایی و مدیر فعلی شبکه نسیم)، «مهدی فرجی» (مدیر سابق شبکه‌های یک و دو سیما)، «محمد مهدی یادگاری» (مدیر سابق کل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - تأمین برنامه‌های خارجی و رسانه بین‌الملل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - سیما) و «عبدالکریم خیامی» (مدیر و موسس اداره ارزیابی و تحلیل محتوایی برنامه های صدا) از اعضای حاضر در این شورا هستند. ساترا نیز سه نماینده در این شورا دارد که این اعضا شامل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - معاون پایش و نظارت ساترا، مدیر کل صدور مجوز ساترا و نماینده رییس ساترا می‌شوند. یک عضو دیگر یعنی نماینده‌های رسانه‌های صوتی و تصویری نیز در این شورا وجود دارد.

در واقع ۷ نفر از اعضای این شورا را افراد مرتبط با صدا و سیما - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - تشکیل می‌دهند و تنها یک نماینده از سوی رسانه‌های صوتی و تصویری در بین آنهاست و یک رای از بخش خصوصی در این شورا حضور دارد که به طور دقیق مشخص نیست در اختیار چه کسی است.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان

این اتفاق در حالی افتاده است که پس از تعطیلی برنامه «۹۰» در یک - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - سال و نیم اخیر، عادل فردوسی‌پور - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - همچنان تهیه‌کنندگی برنامه خبری – تحلیلی «فوتبال ۱۲۰» با موضوع مسابقات فوتبال خارجی در شبکه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - ورزش سیما را برعهده داشته و قرار است پخش «فوتبال ۱۲۰» در فصل آینده فوتبالی نیز ادامه داشته باشد و شایعاتی درباره حذف آن نیز رد شد. به طور مثال ۲۰ شهریورماه سال جاری و پس از شایعاتی که در فضای مجازی درباره سرنوشت این برنامه منتشر شد، کورش کمره‌ای مشاور مدیر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - شبکه ۳ سیما در توییتی، از تمدید برنامه «فوتبال ۱۲۰» خبر داد.

با وضعیت کنونی، باید دید نهایتا استعلام مثبت از «مراجع مسئول» برای «عدم وجود موانع حقوقی قضایی، امنیتی» - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - نهایتا به کجا می‌رسد تا سپس نوبت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کامیاران استان کردستان - به «شورای انتشار محتوای حرفه‌ای» برسد و ببینیم این شورا که بیشتر اعضای آن را گروه مرتبط با صداوسیما تشکیل می‌دهند، با ساخته شدن برنامه جدید عادل فردوسی‌پور موافقت می‌کنند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone