تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24147.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مهمان ناخوانده در منظومه خورشیدی؛ دومین دنباله دار بین ستاره ای کشف شد

دنباله داری که نخستین بار توسط ستاره شناس آماتور اکراینی شناسایی شد ظاهرا دومین شی شناخته بین ستاره ای است که از آن سوی منظومه خورشیدی وارد فضای کیهانی ما شده است و نکته مهم ...

دنباله داری که نخستین بار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - توسط ستاره شناس - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - آماتور اکراینی شناسایی شد ظاهرا دومین شی شناخته بین ستاره ای است - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - که از آن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - سوی منظومه خورشیدی وارد فضای کیهانی ما شده است و نکته مهم تر آنکه شناسایی این دنباله دار در حالی رخ داده که مرتبا به زمین نزدیک تر می شود. البته آنطور که دانشمندان می گوید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - خطری ساکنین زمین را تهدید نمی کند و قرار نیست این دنباله دار به زمین برخورد کند.

این جرم آسمانی بین ستاره ای نخستین بار در تاریخ ۳۰ آگست توسط گینادی بوریسو از رصدخانه اخیرفیزیک اکراین کشف شد و نام GB00234 را روی آن گذاشتند. بعد از آنکه چندین رصدخانه دیگر در اقصی نقاط دنیا موفق به شناسایی این دنبال دار شدند نام رسمی C/2019 Q4 (یا Borisov) برایش انتخاب شد.

اما از ابتدای امر، مدار حرکت این دنباله دار نامشخص بود و به نظر می آمد که یک مسیر شبه هذلولی را دنبال می کند؛ بدان معنا که به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - دور خورشید نمی گردد و احتمالا از آنسوی منظومه خورشیدی آمده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس

در حال حاضر دانشمندان مطمئن هستند که این دنباله دار وجود دارد و در منظومه خورشیدی در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - حال طی مسیر است. با این حال مدار و همچنین وضعیت میان ستاره ای آن کمی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - مبهم است.

مارکو میشلی از مرکز هماهنگ سازی  اجرام نزدیک زمین زیر نظر آژانس فضایی اروپا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - در این باره گفته است:

ما هم اکنون تلاش میکنیم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - تا مشاهدات بیشتری را روی این شی نامعمول انجام دهیم.ما باید چند روزی منتظر بمانیم تا واقعا منشا این جرم را مشخص کنیم و بفهیم که فرضیات فعلی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - در مورد بین ستاره ای بودن آن صحت دارند یا خیر.

با در نظر  داشتن آنچه گفته شد روشن شدن حقیقت منوط به گذر زمان و البته انجام مشاهدات دقیق تر روی C/2019 Q4 است چراکه طی هفته های آینده خورشید این دنباله دار را می پوشاند و درنتیجه از اواسط مهرماه رصد این جرم آسمانی میسر می شود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس

اما - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - این جرم بین ستاره ای بسیار شبیه به Oumuamua است که چندی پیش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - وارد منظومه خورشیدی شد، از کنار خورشید عبور کرد و مجددا از منظومه خارج شد.

متاسفانه Oumuamua زمانی کشف شد که پیشتر مدار دور خورشید را طی کرده بود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - و در حال دور شدن از ما بود. با این حال دنباله دار  C/2019 Q4 همچنان در منظومه خورشیدی قرار دارد و تا ۱۰ دسامبر (حدود اواسط آذرماه) - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - قرار نیست که به نزدیک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - ترین موقعیت خود به خورشید برسد. در نتیجه دانشمندان فرصت کافی برای بررسی آن را خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone