تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13573.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نماینده مجلس: شرکت‌های خلاق و دانش بنیان به میزان یکسان حمایت می‌شوند

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر حمایت گسترده از شرکت‌های خلاق تأکید کرده و گفته که این شرکت‌ها دوشادوش شرکت‌های دانش‌بنیان از تمامی بسته‌های حمایتی مصوب بهره‌مند خواهند شد. «سمیه رفیعی» نماینده مردم تهران، ...

یکی از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر حمایت گسترده از شرکت‌های خلاق تأکید کرده و گفته که این شرکت‌ها دوشادوش شرکت‌های دانش‌بنیان از تمامی بسته‌های حمایتی مصوب بهره‌مند خواهند شد.

«سمیه رفیعی» نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در این باره گفت: «مجلس - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - شورای اسلامی با توجه به میزان اهمیت شرکت‌های خلاق - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - و دانش‌بنیان در سیاست‌های نظام و سطح تاثیرگذاری نوآوری و فناوری در پیشبرد اقتصادی کشور، اهتمام بسیار ویژه‌ای به این موضوع دارد و تمام توان خود را بسیج کرده است تا این شرکت‌ها در حوزه تقنینی مشکلی نداشته باشند.»

او افزود: «در زمینه اجرا نیز برای تخصیص هر چه بهتر حمایت‌ها، در تلاش هستیم تا با انجام وظایف نظارتی مجلس، سطح - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - پشتیبانی از این مجموعه‌های نوآور را افزایش دهیم. حمایت‌های مجلس در هر دو حوزه مادی و معنوی در جریان است و با توجه به نیازمندی‌های جوانان خلاق و فناور کشور، لازم است تا برخی حمایت‌های اداری و مالی هدفمند از آنها صورت گیرد.»

رفیعی تأکید ویژه‌ای بر شرکت‌های خلاق داشت و در این باره تصریح کرد: «در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - البته شرکت‌های خلاق قرار دارند، که هر چند شاید به اندازه شرکت‌های دانش‌بنیان شناخته شده نباشند اما آنها در حوزه‌های گسترده‌ای مانند کسب و کارهای دیجیتال و فضای مجازی، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، صنایع دستی، گردشگری و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - میراث فرهنگی، صنایع دیداری و شنیداری، طراحی، یادگیری، چاپ و نشر، گیاهان داروئی و طب سنتی، هنرهای تجسمی و نمایشی و سایر صنایع خلاق و فرهنگی، فعال هستند و نیازمند حمایت‌های وسیعی هستند.»

رفیعی در انتهای صحبت‌هایش همچنین گفت که در تلاش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - هستند تا در قوانین در دست بررسی مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های خلاق - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - نیز در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان از تمام حمایت‌ها برخوردار باشند.

شایان ذکر است که چندی پیش، صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق برای ارائه تسهیلات به شرکت‌های خلاق تاسیس شد. تا پیش از این موضوع شرکت‌های خلاق صندوقی برای ارائه تسهیلات که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - مختص به امور خودشان باشند را نداشتند و حالا با این اقدام و حمایت‌های نمایندگان مجلس به نظر می‌رسد که آینده بهتری در انتظار شرکت‌های خلاق فعال در کشور باشد.

گفتنیست شرکت‌های خلاق می‌توانند از معاونت علمی ریاست جمهوری نماد خلاق بودن را دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone