تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13571.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ تاکسی هوایی لری پیج یکی از طراحان اصلی‌اش را از دست داد

استارتاپ تاکسی هوایی «کیتی هاوک» اگرچه توسط هم‌بنیانگذار گوگل یعنی «لری پیج» پشتیبانی می‌کند، اما این موضوع به معنای عملکرد بی‌نقص و بدون مشکلش نیست. این استارتاپ اخیرا یکی از مهندسان اصلی‌اش به نام «دیمون ...

استارتاپ تاکسی هوایی «کیتی هاوک» اگرچه توسط هم‌بنیانگذار گوگل یعنی «لری پیج» پشتیبانی می‌کند، اما این موضوع به معنای عملکرد بی‌نقص و بدون مشکلش نیست. این استارتاپ اخیرا یکی از مهندسان اصلی‌اش به نام «دیمون وندر لیند» را از دست داده است.

طبق گزارشی جدید، کیتی هاوک در ماه مه همکاری‌اش با این مهندس و طراحی را قطع کرده. وندر لیند برای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردبیل استان اردبیل - چندین ماه با لری پیج و همچنین مدیرعامل این استارتاپ، «سباستین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردبیل استان اردبیل - ترون» درباره استراتژی آن‌ها بحث و جدل داشته است.

پیج و ترون به دنبال ساخت نسخه بزرگتری از تاکسی هوایی «Heaviside» - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردبیل استان اردبیل - هستند که می‌تواند بطور خودران و همراه با یک خلبان پشتیبان از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردبیل استان اردبیل - راه دور، دو مسافر را جابجا کند، اما وندر لیند چنین پروژه‌ای را بسیار ریسکی عنوان کرده بود.

طبق گزارش اخیر، وندر لیند ایده‌های پرسنل را قبول نمی‌کرده و همچنین کیتی هاوک شکایت‌هایی درباره تبعیض جنسیتی هم دریافت کرده. با این وجود، یک بررسی خارجی نشانه‌ای از چنین تبعیضی را پیدا نکرده، اما کیتی هاوک برای بهبود فرهنگ شرکت از یک مشاور خارجی استفاده کرده است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردبیل استان اردبیل

اگرچه این استارتاپ تاکسی هوایی یکی از مهره‌های کلیدی‌اش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردبیل استان اردبیل - را از دست داده، اما بخشی از آن را با تصاحب شرکت «3D Robotics» و استخدام هم‌بنیانگذارش، «کریس اندرسون» به عنوان مدیر عملیاتی، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردبیل استان اردبیل - جبران می‌کند. ترون وظیفه سنگینی در کیتی هاوک دارد که شامل توسعه نمونه اولیه Heaviside می‌شود.

خروج وندر لیند و همچنین تصاحب 3D Robotics می‌تواند جان تازه‌ای به کیتی هاوک بدهد، استارتاپی که تلاش‌های اولیه‌اش برای توسعه خودروی پرنده را - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اردبیل استان اردبیل - در سال ۲۰۲۰ متوقف و بسیاری از اعضای تیم آن پروژه را اخراج کرد. با این وجود، این استارتاپ همچنان باید با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم کند.

کیتی هاوک باید با شرکت‌های بیشتری در مقایسه با گذشته در حوزه تاکسی هوایی رقابت کند. اگرچه این شرکت تحت حمایت لری پیچ با تاکسی پرنده خودران Heaviside می‌تواند دست بالاتر را در بازار داشته باشد، اما مقامات و مسافران به راحتی به امنیتش اطمینان نخواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب روزتون بخیر شما نیار اردبیل تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در نیار شهر اردبیل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone