تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10097.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

رمزگذاری سرتاسری فایل‌های پشتیبان واتس‌اپ به‌زودی ممکن می‌شود

اگرچه واتس‌اپ از فناوری رمزگذاری سرتاسری (E2E) برای پیام‌های کاربران استفاده می‌کند، اما چنین قابلیتی برای فایل‌های پشتیبان وجود ندارد که امنیت آن‌ها را به خطر می‌اندازد. اما حالا این پیام‌رسان گفته چنین ویژگی را ...

اگرچه واتس‌اپ از فناوری رمزگذاری سرتاسری (E2E) برای پیام‌های کاربران استفاده می‌کند، اما چنین قابلیتی برای فایل‌های پشتیبان وجود ندارد که امنیت آن‌ها را به خطر می‌اندازد. اما حالا این پیام‌رسان گفته چنین ویژگی را در هفته‌های آینده در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا دیگر نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

مدتی می‌شود واتس‌اپ قابلیت رمزگذاری سرتاسری فایل‌های بکاپ را آزمایش می‌کند و حالا این ویژگی رسمی شده، با این حال کاربران در چندین هفته آینده با یک بروزرسانی به چنین ویژگی دست پیدا می‌کنند.

به گفته واتس‌اپ، زمانی که قابلیت رمزگذاری سرتاسری فعال شود، نه واتس‌اپ و نه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بکاپ‌گیری نمی‌توانند به فایل‌های پشتیبان کاربران دسترسی پیدا کنند. فایل‌های پشتیبان واتس‌اپ با کلیدهای منحصر به‌فرد و تصادفی رمزگذاری می‌شوند تا امکان ورود غیرمجاز به آن‌ها وجود نداشته باشد.

کاربران می‌توانند برای این قابلیت از دو گزینه استفاده کنند: ذخیره کلید ۶۴ رقمی به صورت دستی یا تعیین یک پسورد که برای دسترسی به کلید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان

اگر یک کاربر پسورد وابسته به کلید رمزگذاری شده ایجاد کند، واتس‌اپ کلید مربوطه را در یک ماژول امنیتی سخت افزاری فیزیکی یا HSM ذخیره می‌کند که توسط فیسبوک نگهداری می‌شود و زمانی که پسورد درست وارد واتس‌اپ شود، این داده‌ها آنلاک می‌شوند.

اگرچه این قابلیت امنیت فایل‌های بکاپ را افزایش می‌دهد، اما باید به چند موضوع توجه کنید. در صورتی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - که کلید رمزنگاری ۶۴ رقمی را فراموش کنید، دیگر قادر به بازیابی فایل پشتیبان نخواهید بود، هرچند می‌توانید در صورت فراموشی پسورد آن را بازیابی کنید. HSM عملکردی مشابه صندوق امانات برای کلیدهای دیجیتال برای رمزگذاری - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - و رمزگشایی دارد.

مورد دوم اینکه اگرچه واتس‌اپ روی قابلیت پشتیبانی از یک اکانت روی چندین دستگاه کار می‌کند، اما شما تنها می‌توانید توسط دستگاه اصلی‌تان - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کنگاور استان کردستان - فایل‌های پشتیبان با رمزگذاری سرتاسری ایجاد کنید.

شاید واتس‌اپ با چنین قابلیت‌هایی بتواند بهتر از داده‌های کاربران محافظت کند تا در کشورهای مختلف با جریمه مواجه نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شکوه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
یه سوال داشتم رحسن آباد کنگاور هم تعمیر دارید.
پاسخ: بله در رحسن آباد شهر کنگاور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone