تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17127.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

چگونه پیام‌های صوتی را در اینستاگرام دانلود کنیم؟

اپلیکیشن اینستاگرام امکانی برای دانلود پیام‌های صوتی در اختیار کاربران قرار نداده است. در این مقاله راهکارهای ساده و کاربردی که به شما کمک می‌کند بتوانید پیام‌های صوتی اینستاگرام را دانلود کنید، ارائه شده است. ...

اپلیکیشن اینستاگرام امکانی برای دانلود پیام‌های صوتی در اختیار کاربران قرار نداده است. در این مقاله راهکارهای ساده و کاربردی که به شما - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - کمک می‌کند بتوانید پیام‌های صوتی اینستاگرام را دانلود کنید، ارائه شده است.

تصور کنید یکی از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - دوستان شما برایتان فایل صوتی در اینستاگرام ارسال کرده و می‌خواهید آن را دانلود کنید. می‌توانید این کار را از طریق گوشی هوشمند یا از طریق مرورگر کروم انجام دهید.

دانلود پیام صوتی اینستاگرام با استفاده از گوشی هوشمند

در برخی گوشی‌های هوشمند اندرویدی از جمله سامسونگ، ال‌جی، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - وان پلاس و شیائومی به صورت پیش فرض اپ‌های ضبط فیلم از صفحه گوشی مثل «اسکرین رکوردر» در دسترس کاربران قرار دارد که با کمک آن می‌توانند ابتدا فایل ویدیویی و سپس فایل صوتی پیام مربوطه را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - در اختیار داشته باشند. اگر گوشی هوشمند شما به صورت پیش فرض فاقد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - اپلیکیشن اسکرین رکوردر است، به راحتی می‌توانید ازفروشگاه گوگل پلی اپلیکیشن ضبط نمایشگر را دانلود کنید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران

برای دانلود پیام صوتی، ابتدا اسکرین ریکوردر را فعال کرده و سپس روی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - فایل صوتی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - را کلیک کنید تا پخش شود. به راحتی فایل صوتی ضبط می‌شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران

بعد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - از دانلود فایل ضبط شده، می‌توانید به راحتی از برنامه‌های مبدی ویدیو به فایل صوتی کمک گرفته و فایل را با فرمت MP3 ذخیره کنید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران

دانلود پیام‌های صوتی اینستاگرام از طریق نسخه وب

ممکن است بخواهید پیام‌های صوتی را از طریق نسخه وب اینستاگرام دانلود کنید. برای انجام این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - کار کافی است افزونه Instagram Voice Downloader کمک بگیرید. افزونه مذکور به شما کمک می‌کند تنها با یک کلیک به راحتی بتوانید پیام‌های صوتی را دانلود کنید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران

ابتدا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - مرورگر کروم را باز کنید. افزونه  Instagram Voice Downloader را دانلود کنید. بعد از اضافه شدن افزونه به مرورگر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - کروم، وارد حساب کاربری خود در نسخه تحت وب شوید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران

با اضافه شدن افزونه، آیکون آن را در قسمت بالای مرورگر خواهید دید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران

اکنون می‌توانید پیام صوتی را به راحتی دانلود کنید. کافی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شیرگاه استان مازندران - است پیام‌ صوتی مورد نظر را باز کنید، گزینه دانلود به قسمت پایین پیام اضافه می‌شود و با یک کلیک ساده می‌توانید فایل صوتی را دانلود کنید.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone