تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17124.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Raid: Shadow Legends؛ فرمانروایی قهرمانان

در سال‌های اخیر با تولید گوشی‌های هوشمند که رم، گرافیک و حافظه بیشتری دارند، گیمینگ موبایل هم وارد مرحله‌ی جدیدی شده و بازی‌سازان روی پلتفرم موبایل تمرکز بیشتری کرده‌اند. به این ترتیب عناوین رایگان و ...

در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - سال‌های اخیر با تولید گوشی‌های هوشمند که رم، گرافیک و حافظه بیشتری دارند، گیمینگ موبایل هم وارد مرحله‌ی جدیدی شده و بازی‌سازان روی پلتفرم موبایل تمرکز بیشتری کرده‌اند. به این ترتیب عناوین رایگان و در عین حال رضایت‌بخشی مثل بازی Raid: Shadow Legends پا به عرصه ظهور گذاشتند.

بازی Raid: Shadow Legends در سال ۲۰۱۸ توسط Plarium Games عرضه شد و در سال ۲۰۱۹ به موفقیت و شهرت بین‌المللی رسید. البته این شهرت به آن معنی نیست که Raid برترین بازی سبک خودش است - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - اما از خیلی جهات می‌تواند یکی از جذاب‌ترین‌ عناوین باشد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل

داستان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - بازی در سرزمین Teleria اتفاق می‌افتد؛ زادگاه برترین قهرمانان و جنگجویان که عضو نیروهای روشنایی یا تاریکی هستند. برای این که سرزمین دوباره به شکوه و عظمت قبلش برگردد باید نیروهای روشنایی و تاریکی را متحد کنید و آن‌ها را به کار بگیرید تا مثل سلاح‌های زنده با دشمنان مبارزه کنند.

بازی طیف متنوعی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - از هیروها - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - را در خود دارد که با پشت سر گذاشتن مراحل و پیشرفت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - بخش داستانی به دست می‌آیند. برای ورود به میدان مبارزه باید پنج‌تا از هیروهایتان را انتخاب کنید و یک گروه یا اصطلاحا «یک پارتی» تشکیل بدهید که ویژگی‌های اعضای آن مکمل یکدیگر باشند. در طراحی هیروها جزئیات فراوانی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - به کار گرفته شده و هر هیرو متعلق به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - یک دسته‌بندی به خصوص است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد؛ مثلا جادوگرها قوی ترین هیروها هستند و جنگجوها از بقیه گروه‌ها - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - پایین‌ترند. پس شناختن ویژگی‌های هر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - هیرو - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای ساختن یک تیم قوی بسیار اهمیت دارد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل

هم سطح هیروها قابل ارتقا است و هم می‌توانید با انتخاب اسلحه‌های قدرتمندتر مقدار دمیج هیرو را افزایش بدهید. بازی امکان ساختن و عضو شدن در Clanها یا همان گروه‌های داخل بازی را فراهم کرده و یک بخش PvP هم در اختیار ما گذاشته تا چیزی کم نباشد.

در بازی یک سیستم انرژی وجود دارد که بخشی از طراحی گیم‌پلی بازی است و اگر تمام شود دیگر امکان بازی کردن ندارید.در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - نگاه اول احساس می‌کنیم که این سیستم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - بازیکنان را محدود می‌کند اما Plarium که قصد پشیمان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - کردن - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - بازیکنانش را ندارد، یک سیستم جایزه روزانه هم راه انداخته تا مکمل سیستم انرژی باشد و هر روز مقداری انرژی در اختیار بازیکنان می‌گذارد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل

اما با تمام این حرف‌ها چیزی که باعث محبوبیت بازی Raid: Shadow Legends شد، کیفیت گرافیک و جزئیات - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - فراوانی است که در طراحی بصری می‌بینیم. محیط بازی و هیروها بسیار شکیل و چشم‌نواز است و نکته‌ی مهم‌تر اینکه بازی اصلا لگ ندارد.

ولی در کنار تمام نکات مثبت، چیزی که به پاشنه آشیل بازی Raid: Shadow Legends تبدیل شده تبلیغ‌های متعدد درون بازی است که با هر بار ورد به لابی بازی نمایش داده می‌شوند که تکرار مداوم این موضوع اصلا برایتان مسئله خوشایندی نخواهد بود.

اما در کل اگر دنبال عنوان آر پی جی ای هستید که گیم‌پلی خوب و گرافیک سطح بالا داشته باشد، Raid: Shadow Legends مطمئنا در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - سرگرم‌ کردنتان موفق ظاهر می‌شود. این بازی را - تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌توانید در پلتفرم‌های iOS و اندروید تجربه کنید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر پارس آباد استان اردبیل

Raid: Shadow Legends

سازنده: Plarium Global قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 241.1/147 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone