تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17125.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا: احتمالا مهر ۱۴۰۰ زمان واکسیناسیون کرونا در ایران است

دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله کرونا، با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ واکسن ایرانی مجوز ورود به فاز انسانی را نگرفته تاکید کرد اگر بخواهند قول واکسیناسیون جمعی را به مردم ایران بدهند، احتمالا ...

دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله کرونا، با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ واکسن ایرانی مجوز ورود به فاز انسانی را نگرفته تاکید کرد اگر بخواهند قول واکسیناسیون جمعی را به مردم ایران بدهند، احتمالا زمان این اقدام در مهر ماه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

«مصطفی قانعی» با اشاره به اینکه تمام واکسن‌های ایرانی در مرحله قبل از آزمایش بالینی قرار دارند، گفت که تاکنون هیچ واکسن ایرانی مجوز - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - ورود به فاز انسانی را نگرفته است: «امید می‌رود حداقل چهار واکسن تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ فاز سوم انسانی را آغاز کنند.»

به گفته قانعی اگر فاز سوم انسانی واکسن‌ها در ایران از اردیبهشت ماه آغاز شود، جامعه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - پزشکی و دانشمندان ایرانی تا سه ماه بعد نیز درگیر آن خواهند بود: «بنابراین ما اگر بخواهیم قول - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - واکسیناسیون جمعی را به مردم کشورمان بدهیم احتمالا مهر ماه سال ۱۴۰۰ است.» دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله کرونا، تاکید کرده واکسن‌هایی که در ایران - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - تولید می‌شوند همان‌هایی است که در چین، هند، آمریکا و کشورهای دیگر تولید می‌شود و متفاوت از آنها نیست.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان

دبیر کمیته علمی ستاد ملی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - مقابله کرونا همچنین درباره نحوه فراخوان و جذب داوطلب برای کارآزمایی بالینی انسانی واکسن، تاکید کرد که هنوز مجوزی برای مطالعه انسانی صادر نشده است بنابراین برای فراخوان داوطلبان نیز حرکتی انجام نشده است. قانعی گفته که هر شرکتی پروژه خود را به سازمان غذا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - و دارو تحویل می‌دهد، استانداردی وجود دارد که در فاز اول تعدادی انسان، در فاز دوم تعداد بیشتر و در فاز سوم تعداد انسان خیلی بیشتری مورد مطالعه قرار می‌گیرند. هر مرحله نیازمند اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو است که هنوز مجوز مرحله اول انسانی هم برای هیچ یک از واکسن‌ها صادر نشده است.

شایان ذکر است قبلا سعید نمکی، وزیر بهداشت، دو هفته قبل اعلام کرده بود که تحقیقات سه گروه از ۱۲ گروهی که روی تولید واکسن کرونا فعالیت می‌کردند را به سازمان جهانی بهداشت اعلام کردیم و تحقیقات دو گروه روی مدل‌های حیوانی تمام شده و از هفته‌های آینده بر روی مدل‌های انسانی آغاز می‌شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان

این مسائل در حالی مطرح - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - می‌شود که پس از اعلام دو شرکت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - داروسازی فایزر و همچنین شرکت داروسازی مدرنا درباره دستیابی به دو واکسن با میزان ایمنی ۹۰ تا ۹۴/۵ درصد، بسیاری از کشورها خود را برای اجرای واکسیناسیون در ماه‌های آینده آماده می‌کنند. البته ناگفته نماند سازنده یکی از این واکسن‌ها - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - تاکید کرده که جهان در زمستان سال ۲۰۲۲ وارد دنیایی بدون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - ویروس کرونا خواهد شد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - چرا که تابستان باعث کاهش نرخ ابتلا به کرونا خواهد شد. او در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - مصاحبه‌ای خبری گفته که  «باید به نرخ بالای تزریق واکسن تا پیش از پاییز و زمستان آینده دست پیدا کنیم تا زندگی در زمستان سال آینده به روال عادی بازگردد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone