تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13668.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل، فیس آی‌دی و تاچ آی‌دی را جایگزین رمز عبور ثبت‌نام در سایت‌ها می‌کند

فناوری Passkeys اپل قرار است جایگزین رمز عبور هنگام ثبت‌نام در سرویس‌های مختلف شود تا کاربران در سایت‌های پشتیبانی‌کننده از این فناوری بتوانند تنها با انتخاب نام کاربری دلخواه خود و سپس احراز هویت از ...

فناوری Passkeys اپل قرار است جایگزین رمز عبور هنگام ثبت‌نام در سرویس‌های مختلف شود تا کاربران در سایت‌های پشتیبانی‌کننده از این فناوری بتوانند تنها با انتخاب نام کاربری دلخواه خود و سپس احراز هویت از طریق فیس آی‌دی یا تاچ آی‌دی، اقدام به ثبت‌نام کنند.

اپل در رویدادی مخصوص توسعه‌دهندگان از فناوری جدید Passkeys رونمایی کرد که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - امکان ورود به حساب کاربری در سایت‌ها بدون نیاز به رمز - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - عبور - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - و از طریق - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - فیس آی‌دی و تاچ آی‌دی را به کاربران می‌دهد. اکنون اپل یک قدم فراتر رفته است و حسگرهای گوشی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - را به جایگزین رمز عبور هنگام ثبت‌‌نام - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - در سایت‌ها تبدیل خواهد کرد. 

 فناوری گفته شده به صورت آزمایشی در ادامه سال جاری میلادی به آیفون، آیپد و مک خواهد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - بود. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - تنظیمات مرتبط با آن به صورت پیش‌فرض غیرفعال خواهد بود و خود - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - کاربر باید اقدام به روشن کردن قابلیت کند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان

فناوری Passkeys عضوی از iCloud Keychain محسوب می‌شود که براساس پروتکل احراز هویت تحت وب FIDO توسعه یافته است. اپل در سال گذشته برای ایجاد قابلیت ورود به حساب کاربری بدون نیاز به رمز عبور، پشتیبانی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - از پروتکل مذکور را شروع کرد. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - طبق جدول منتشر شده توسط اپل، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - روش گفته شده با اطمینان بالا می‌تواند جایگزین رمز عبور شود و از کاربران در برابر حملات فیشینگ محافظت خواهد کرد. البته اگر از دستگاه‌های سایر تولیدکنندگان استفاده کنید، احتمالاً‌ نمی‌توانید به صورت گسترده از چنین ویژگی‌ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - بهره ببرید و نیازمند بازگشت به استفاده از رمز عبور خواهید بود.

البته گوگل و مایکروسافت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - نیز پشتیبانی از ورود به حساب کاربری بدون نیاز به رمز عبور با - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - حسگرهای بیومتریک یا کلیدهای سخت‌افزاری مانند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - Yubico را چندی پیش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - شروع کرده‌اند. مایکروسافت چند ماه قبل اعلام کرد که حدود ۲۰۰ میلیون حساب - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - کاربری از روش‌های جایگزین رمز - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - عبور استفاده می‌کنند. اپل API مرتبط با کلیدهای سخت‌افزاری در iOS 15 و مک اواس مانتری را نیز  برای توسعه‌دهندگان فراهم کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone