تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30411.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل فیت با یک چالش ورزشی سی روزه به استقبال سال 2019 می‌رود

از کم کردن پراکندگی توزیع نسخه‌های مختلف اندروید گرفته تا افزایش فروش دیوایس‌های پیکسل و به‌روزرسانی ساعت‌های هوشمند Wear OS، به نظر می‌رسد که گوگل برای سال جدید میلادی برنامه‌های زیادی دارد. یکی از اهداف ...

از کم کردن پراکندگی توزیع نسخه‌های مختلف اندروید گرفته تا افزایش فروش دیوایس‌های پیکسل و به‌روزرسانی ساعت‌های هوشمند Wear OS، به نظر می‌رسد که گوگل برای سال جدید میلادی برنامه‌های زیادی دارد.

یکی از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اهداف بسیار ساده و قابل دسترس برای گوگل در سال 2019، تبدیل پلتفرم گوگل فیت به یک پایشگر سلامتی ضروری و ابزاری تشویق‌کننده به ورزش برای کاربران اندروید و Wear OS خواهد بود.

گوگل فیت به تازگی و با دریافت یک به‌روزرسانی، مجددا از نو طراحی شده و ظاهر و رابط کاربری‌اش به طور کامل دگرگون شده است. همچنین اپلیکیشن از تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقییک چالش ورزشی 30 روزه هم رونمایی کرده که با انجام آن بتوانید از همین ابتدای سال جدید میلادی برای داشتن بدنی سالم و بانشاط برنامه‌ریزی کنید.

امکان شرکت در این چالش از همین امروز فراهم شده، اما فعالیت‌ها به طور رسمی از اول ژانویه آغاز می‌شوند. از این روز به بعد، باید نهایت تلاش خود را به کار ببندید که بیشترین Heart Point - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های ممکن را در این چالش ورزشی بدست بیاورید. بعدا می‌توانید نتایج خود را در یوتیوب و اینستاگرام با هشتگ GetFitWithGoogle# نیز به اشتراک بگذارید.

اگر چه هنوز اعطای جایزه در این چالش مشخص نیست، اما ارزشمندترین پاداشی که از شرکت در آن دریافت می‌کنید بدون شک رسیدن به تناسب اندام و در پیش گرفتن یک سبک زندگی سالم خواهد بود. گفتنی است که در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن، گرفتن Heart - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Point ها ساده‌تر از همیشه شده و تقریبا با هر فعالیتی که بتواند قلب - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را به تپش بیندازد می‌توانید امتیاز کسب کنید.

از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کوهنوردی گرفته تا دویدن و دوچرخه‌سواری و ورزش‌های فصلی مثل اسکی و اسنوبورد، هر چه فعالیت ورزشی‌تان شدیدتر باشد Heart Point های بیشتری می‌گیرید و در چالش 30 روزه جایگاه بهتری در جدول کسب خواهید کرد.

در مجموع امید می‌رود که این چالش فقط به سی روز نخست سال 2019 محدود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نبوده و در طول سال ادامه داشته باشد، چرا که اپلیکیشن اندروید و Wear OS گوگل فیت در مقایسه با همتایانش برای اپل واچ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و فیت بیت وضعیت چندان جالبی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ندارد و در حال حاضر کاربرانش - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با اعطای امتیاز 3.8 به این اپ در پلی استور، مشخصا خیلی از عملکرد آن رضایت ندارند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

Google - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Fit

سازنده: گوگل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone