تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30416.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ردپای کره شمالی در حمله سایبری به روزنامه‌های آمریکا

روز گذشته چاپ و توزیع بسیاری از روزنامه های پرمخاطب آمریکا به خاطر حمله سایبری دچار اختلال شد و حالا برخی منابع از پیدا شدن ردپای هکرهای وابسته به کره شمالی در این مساله خبر ...

روز گذشته چاپ و توزیع بسیاری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از روزنامه های پرمخاطب آمریکا به خاطر حمله سایبری دچار اختلال شد و حالا برخی منابع از پیدا شدن ردپای هکرهای وابسته به کره شمالی در این مساله خبر می دهند.

حمله سایبری مذکور از طریق تزریق یک بدافزار خطرناک به سیستم های چاپ «تریبون پابلیشینگ» صورت گرفته بود که توسط نشریاتی نظیر لس آنجلس تایمز، شیکاگو تریبون، بالتیمور سان مورد استفاده قرار می گیرد. تحقیقات اولیه در این زمینه منبع حمله سایبری را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خارج از آمریکا نشان می داد و شواهد موجود از اجرای آن توسط هکرهای کره شمالی حکایت دارند.

کارشناسان تریبون پابلیشینگ پس از تحقیق و بررسی تاکید کرده اند که بدافزار کشف شده نسخه ای از خانواده Ryuk است که توسط یکی از گروه های هک شناخته شده وابسته به دولت کره شمالی به نام «لازاروس» مورد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - استفاده قرار می گیرند. تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربیاز دیگر اتهامات این گوه می توان به هک «سونی پیکچرز» در سال ۲۰۱۴، حمله سایبری به بانک بنگلادش در سال ۲۰۱۶ و دست داشتن در توسعه باج افزار بسیار خطرناک واناکرای اشاره کرد.

کارشناسان امنیتی این بدافزار را در فایل های آسیب دیده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و با پسوند ryk پیدا کرده اند که به بدافزار Ryuk مربوط می شود. به گفته این موسسه هدف اصلی مهاجمان آسیب زدن به زیربنایی سیستم چاپ بوده و نشانه ای از تلاش برای سرقت اطلاعات مشترکان پیدا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نشده است.

اهمیت این مساله تا آنجا پیش رفته که سازمان های امنیتی فدرال نیز  بررسی جنبه های مختلف حمله سایبری را در دستور کار قرار داده‌اند.

هنوز نمی توان با قاطعیت در مورد عامل اصلی حمله به زیرساخت نشریات آمریکایی اشاره کرد اما کره شمالی پیش از این بارها به حمله سایبری متهم شده است. هکرهای منتسب به دولت پیونگ یانگ تاکنون بیت کوین های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - زیادی را به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سرقت برده اند که ارزش آن بالغ بر میلیون ها دلار عنوان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone