تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30403.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: صدا و سیما شبکه سیگنال رسانی فیبر نوری را تحویل نگرفت

با اینکه بیشتر از یک سال از آماده سازی تحویل شبکه سیگنال رسانی فیبر نوری می گذرد، اما صدا و سیما تاکنون اقدامی برای دریافت این شبکه نکرده و علت و چرایی این موضوع را ...

با اینکه بیشتر از یک سال از آماده سازی تحویل شبکه سیگنال رسانی فیبر نوری می گذرد، اما صدا و سیما تاکنون اقدامی برای دریافت این شبکه نکرده و علت و چرایی این موضوع را نیز با وزارت ارتباطات در میان نگذاشته است. «حمید فتاحی»، معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید که هزینه‌های نگهداری این پروژه شاید از هزینه‌های فعلی ماهواره‌هایی که صدا و سیما استفاده می‌کند کمتر هم باشد، اما تمایلی از سوی این سازمان برای دریافت شبکه وجود نداشته است.

فتاحی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ضمن اشاره به اینکه تمام هزینه‌های ساخت شبکه سیگنال رسانی فیبرنوری توسط دولت صورت گرفته درباره جزییات این شبکه به دیجیاتو می‌گوید:

«با تحریم احتمالی از سوی ماهواره ها، این شبکه مطمئن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ترین شبکه برای ارسال تصاویر با کیفیت بسیار بالاتر در کشور به شمار می رود. همچنین اجرای آزمایشی آن به صورت یک ماهه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در زمان جام جهانی روسیه جواب مثبت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و بازخورد خوبی داشت. به همین دلیل مطمئن هستیم که کیفیت لازم در این شبکه فراهم شده است.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

او تاکید می‌کند که صدا و سیما دلیل اینکه چرا تاکنون اقدام به دریافت این شبکه نکرده را به وزارت ارتباطات نگفته و اذعان دارد که دلیل این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موضوع برای خودشان هم مشخص نیست: «این پروژه یک پروژه عظیم بوده که سراسر کشور را در بر می‌گیرد و نقاط کور ماهواره‌ای را نیز می‌تواند پوشش دهد.»

به گفته فتاحی اگر صدا و سیما این شبکه را تحویل بگیرد، مدیریتش نیز به آنها سپرده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌شود و وظیفه نگهداری آن همچنان با وزارت ارتباطات باقی می‌ماند؛ وظیفه‌ای که هزینه مالی توجیه‌پذیری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone