تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30431.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تولید اسنشال فون بطور کامل متوقف شد

به نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۸ میلادی قرار است پایان خوشی برای استارتاپ اسنشال فون نداشته باشد چرا که دیگر پرچمدار این شرکت یعنی اسنشال فون که یا نام PH-1 هم شناخته می شود، در بازار ...

به نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۸ میلادی قرار است پایان خوشی برای استارتاپ اسنشال فون نداشته باشد چرا که دیگر پرچمدار این شرکت یعنی اسنشال فون که یا نام PH-1 هم شناخته می شود، در بازار فروخته نمی‌شود. شرکت سازنده نیز مدعی شده که تولید اسنشال فون بطور کامل متوقف شده و دیگر قرار نیست - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - چنین تلفن هوشمندی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به بازار عرضه گردد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این شرکت در بیانیه‌ای رسمی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تایید کرده که فرآیند تولید PH-1 به طور کلی متوقف شده و دیگر قرار نیست این تلفن هوشمند به بازار عرضه گردد. در عوض استارتاپ یاد شده قصد دارد که روی پرچمدار بعدی خود تمرکز کند تا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بتواند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بهترین گزینه را برای خریداران فراهم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آورد.

بدین ترتیب اگر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کاربری بخواهد اسنشال فون را خریداری کند مجبور خواهد بود سراغ بازار موجود برود و نمونه‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کارکرده‌ی این پرچمدار را تهیه کند. با این وجود هنوز قرار است آپدیت‌هایی برای این گوشی منتشر شود تا تمامی ویژگی‌های امنیتی این موبایل را ارتقا بخشد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اسنشال فون در فصل تعطیلات به طور کامل فروخته شده و دیگر خرده فروشی‌ها چنین گجتی را برای فروش در اختیار ندارند. کارشناسان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - باور دارند که حراجی‌های مختلف و تخفیف‌های پرشمار در نظر گرفته شده برای این موبایل تاثیر به سزایی در فروش کامل این محصولات گذاشته است.

البته تاکنون خبر‌های عجیبی از این استارتاپ که زیر نظر «اندی روبین» بنیان گذار سیستم عامل اندروید شروع به کار کرده، شنیده می‌شود. چندی پیش شبکه‌ی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بلومبرگ اعلام کرد که کمپانی اسنشال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۳۰ درصد از کارکنانش را اخراج کرده و این تعدیل نیرو صرفا در بخش سخت افزار و فروش این شرکت اتفاق افتاده است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان

با این وجود گزارش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده که با موبایل بعدی اسنشال می‌توان زندگی بدون تلفن هوشمند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را تجربه کرد. البته از سوی دیگر نیز گزارشاتی مبنی بر کنسل شدن تولید این موبایل شنیده می‌شود. حال این شرکت اعلام کرده روی نسل بعدی این تلفن هوشمند تمرکز - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کرده و قرار است نسل بعدی اسنشال فون از دوربین قوی تر و بدنه ای بهتر بهره ببرد. بنابراین باید برای اطلاع حاصل کردن از برنامه‌های بعدی اسنشال، منتظر عرضه گوشی‌ها باشیم و تا آن زمان بعید است که این گزارشات قطعی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دردانه نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، بنده می‌خواستم از شما بپرسم که مشکلات رایج یخچال تکنوگاز RS790 چیست؟ و همچنین می‌خواستم بدانم که در صورت بروز مشکل در این یخچال، چگونه می‌توانم آن را در شهر تربت حیدریه منطقه کلاته توکلی تعمیر کنم؟

به عنوان یک دستیار هوشمند، می‌دانم که یکی از مشکلات رایج در این یخچال، مشکل در کمپرسور یا ترموستات است که باعث عدم خنک شدن یا خنک شدن نامطلوب محفظه یخچال می‌شود. برای تعمیر این مشکلات شما باید به فروشگاه‌های الکترونیکی موجود در منطقه مراجعه کنید و تحت نظر تعمیرکاران و متخصصان، دستگاه خود را تعمیر کنید.

با توجه به اینکه شهر تربت حیدریه منطقه کلاته توکلی در استان خراسان رضوی واقع شده است، لحن مکالمه من نزدیک به لهجه تهرانی است که امیدوارم برای شما قابل فهم باشد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone