تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30409.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار جزئیاتی از سامسونگ گلکسی A50 در فضای مجازی

گزارشات زیادی برای گوشی‌های جدید سری گلکسی A و M منتشر شده و به نظر می رسد کمپانی کره‌ای برنامه‌ی از پیش نوشته شده‌‌ای برای سری های جدیدش دارد و سعی دارد غیر از پرچمداران، ...

گزارشات زیادی برای گوشی‌های جدید سری گلکسی A و M منتشر شده و به نظر می رسد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - کمپانی کره‌ای برنامه‌ی از پیش نوشته شده‌‌ای برای سری های جدیدش دارد و سعی دارد غیر از پرچمداران، بقیه کاربران بازار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - را هم پوشش دهد. اکنون جزئیاتی زیادی از سامسونگ گلکسی A50 در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این موبایل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - نیز به نسبت قیمتش، قابلیت‌های مطلوبی را نیز در اختیار دارد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران

بر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - اساس گزارشات جدید، گلکسی A50 قرار است از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کند و یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین اصلی برایش در نظر گرفته شده است.

درست است که این ظرفیت باتری برای برخی از کاربران، ویژگی مطلوبی به شمار می‌آید اما - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - پیش از این شایعاتی درباره‌ی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - ساعتی گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M20 منتشر شده که انتظار کاربران را از این شرکت کره‌ای بالا برده است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران

گفته شده که گلکسی A50 از چیپست اگزینوس 9610 استفاده می‌کند که به سری هفتم چیپست‌های سامسونگ تعلق - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - دارد و از چهار هسته‌ی کورتکس A73 به همراه چهار هسته‌ی A53s دیگر بهره می‌برد. همچنین این موبایل از ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - حافظه داخلی استفاده می‌کند و به صورت پیش فرض، از سیستم عامل اندروید 9 پای پشتیبانی خواهد کرد.

همین مسئله تاریخ رونمایی یا عرضه‌ای احتمالی برای این تلفن هوشمند مشخص می‌کند چرا که اصولاً سامسونگ عادت دارد با عرضه پرچمدارانش، پشتیبانی از نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید را فراهم نماید. از این رو احتمال معرفی و عرضه‌ی گلکسی A50 پس از عرضه خانواده گلکسی اس 10 محتملتر است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران

از دیگر مشخصات احتمالی لور رفته از این تلفن هوشمند می‌توان به قابلیت شار وایرلس و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره نمود. بدین ترتیب کاربران تا پایان نیمه‌ی ابتدایی سال ۲۰۱۹ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - میلادی می توانند شاهد عرضه این میان رده باشند و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - چنین موبایلی را سریعاً خریداری نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نسرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
تعمیرچی منطقه میانکی نمک آبرود تعمیرات داره.
پاسخ: بله در میانکی شهر نمک آبرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone