تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30428.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

در CES 2019 اسپیکرها به زیر نمایشگرهای موبایل می آیند

طبق گزارشی که یک منبع خبری مستقر در کره منتشر کرده به لطف تلاش تولیدکنندگان موبایل برای کم کردن حاشیه نمایشگر محصولاتشان و ارائه تجربه تماشای تمام صفحه محتوا، انتظار می رود که در CES ...

طبق گزارشی که یک منبع خبری مستقر در کره منتشر کرده به لطف تلاش تولیدکنندگان موبایل برای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کم کردن حاشیه نمایشگر محصولاتشان و ارائه تجربه تماشای تمام صفحه محتوا، انتظار می - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رود که در CES 2019 شاهد عرضه تکنولوژی اسپیکر زیر نمایشگر در پرچمداران جدید باشیم.

در حال حاضر اغلب گوشی های بدون حاشیه یک اسپیکر بسیار کوچک دارند که نزدیک به حاشیه بالایی نمایشگر شان کار گذاشته شده است (برای نمونه میتوانید نگاهی به موبایل وان پلاس ۶ تی بیاندازید) اما طبق برخی گمانه زنی ها می توان حتی این اسپیکر کوچک را هم از فضای پیرامونی نمایشگر حذف کرد و آن را در زیر صفحه نمایش کار گذاشت.

هم چینی ها و هم کره ای ها در حال ساخت این فناوری هستند

بنابراین طبق گزارش یاد شده انتظار می رود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که هم تولید کنندگان کره ای و هم موبایل سازان چینی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در جریان نمایشگاه کالاهای مصرفی لاس وگاس پنل های نمایشگر جدید خود را در معرض دید - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بازدیدکنندگان قرار داده و اسمارت فون هایی با «تکنولوژی نمایشگر مجهز به صدای سطحی» را معرفی نمایند.

البته اشاره کنیم که چنین دستگاه هایی احتمالا در حد نمونه اولیه خواهند بود و با محصولات نهایی این شرکت ها روبرو نمی شویم. حتی برخی گمانه زنی کرده اند که این فناوری پشت درهای بسته و برای تعداد معدودی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از خبرنگاران به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمایش گذشته می شود.

سامسونگ پیشتر مبانی نسل بعدی از این فناوری را که به آن Sound - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - on Display (به اختصارSoD) یا صدا روی نمایشگر می گوید به ما نشان داده. ال جی نیز از تکنولوژی مشابه به این در پنل هایی که برای تلویزیون ها تولید کرده رونمایی به عمل آورده. با این حال گزارش به دست آمده از کره جنوبی حکایت از آن دارد که یک شرکت چینی سخت در تلاش است تا نمایشگری با بهره گیری از این فناوری را بسازد و انتظار می رود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که در نیمه دوم سال ۲۰۱۹  آن را به بازار عرضه نماید. هم ویوو و هم شیائومی روی این فناوری کار کرده اند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اما طبق برخی شنیده ها هواوی نیز تلاش دارد با حذف بریدگی نمایشگر اسپیکر را به زیر نمایشگر موبایل هایش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - انتقال دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone