تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30420.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک : اولین نماینده‌ی زمین روی مریخ ممکن است هوش مصنوعی باشد

چند وقتی است که رویای سفر به مریخ و قدم زدن روی کره‌ی سرخ رنگ از داخل کتاب‌های علمی-تخیلی یا فیلم‌های پر هزینه‌ی تابستانی بیرون آماده و بسیاری از شرکت‌های بزرگ تکنولوژی در تلاشند تا ...

چند وقتی است که رویای سفر به مریخ و قدم زدن - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - روی کره‌ی سرخ رنگ از داخل کتاب‌های علمی-تخیلی یا فیلم‌های پر هزینه‌ی تابستانی بیرون آماده و بسیاری از شرکت‌های بزرگ تکنولوژی در تلاشند تا هر طور شده رسیدن به این دستاورد دست نیافتی را ممکن کنند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

ایلان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ماسک و کمپانی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خصوصی فضایی‌اش یکی از همین شرکت‌ها به شمار می‌روند. تا به حال برنامه، رندر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و نقشه‌های بسیاری توسط ایلان ماسک یا تیمش در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد ماموریت سفر به مریخ در برنامه‌های آینده اسپیس اکس قطعاً جای گرفته است.

اینکه یک انسان بتواند برای اولین بار قلمرو بشر را از زمین و ماه به کره‌ی دیگری برساند، مسلماً اتفاق فوق العاده‌ای خواهد بود اما این احتمال وجود دارد که اولین نماینده‌ی زمین روی مریخ هوش مصنوعی باشد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

چندی پیش یکی از کاربران توییتر با مشاهده‌ی چالش‌های پیش روی سفر انسان به مریخ، تصور می‌کرد که در ابتدا ارسال - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ماشین‌ها به سیاره سرخ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا تمامی شرایط برای فرود بدون خطر انسانها را فراهم آورد.

همین کاربر سعی کرد که نظر ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس اکس را در این باره بپرسد و با انتشار پستی در همین شبکه اجتماعی از او سوال کرد چند درصد احتمال دارد که اولین مسافر سیاره‌ی سرخ هوش مصنوعی باشد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

جالب اینجاست که بنیانگذار تسلا، بورینگ کمپانی و اسپیس اکس، سریعاً پاسخی ارائه داد و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سعی کرد با ۳ کاراکتر، تمامی ابهامات پیش روی کاربران کنجکاو را از بین ببرد.

او باور دارد که ۳۰ درصد احتمال دارد اولین نماینده‌ی زمین روی مریخ هوش مصنوعی باشد و ممکن است - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این ربات سعی کند مدتی نیز در این سیاره سکنی گزیند تا فعالیت‌ها یا آزمایشات بسیاری مهمی را انجام دهد.

البته اینکه اولین ساکن مریخ چه نوعی رباتی است خود سوال دیگری می‌طلبد و با توجه به پیشرفت‌های انسان در حوزه‌ی رباتیک ممکن است پاسخ‌هایی زیادی داشته باشد. مطمئناً در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن زمان نیز ایلان ماسک ساکت نخواهد ماند و توییت دیگری در این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - باره منتشر خواهد کرد. البته او پیش از این نیز گفته بود که ۷۰ درصد احتمال دارد خودش اولین مسافر مریخ باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone