تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30414.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معاون قوه قضاییه: تمام فعالیت‌های تلگرامی مجرمانه نیست

معاون فرهنگی قوه قضاییه معتقد است تمام کارهایی که در فضای مجازی مانند تلگرام انجام می‌شود، مجرمانه نیست و باید سواد رسانه‌ای مردم را افزایش داد چون فضای مجازی را نمی‌توان تعطیل کرد. «حجت الاسلام ...

معاون فرهنگی قوه قضاییه معتقد است تمام کارهایی که در فضای مجازی مانند تلگرام انجام - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - می‌شود، مجرمانه نیست و باید سواد رسانه‌ای مردم را افزایش داد چون فضای مجازی را نمی‌توان تعطیل کرد.

«حجت الاسلام هادی صادقی» به ایرنا توضیح داده تمام فعالیت‌های تلگرامی مجرمانه نیست و در درون آن هم کارهای خوب و هم کارهای مجرمانه انجام می‌شود که البته همین فضا زمینه‌ای برای پنهان شدن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - مجرم و انجام عمل مجرمانه به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - وجود می‌آورد. به گفته او اگر چنین اتفاقی بیفتد، مسئولان و تسهیل کنندگان آن، مشارکت در جرم دارند:

«فضای مجازی را نمی توان تعطیل کرد چون نیاز مردم است ولی باید بهره برداری مثبت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - از آن صورت بگیرد و دولت وظیفه دارد از آن حمایت کند. دولت باید از تولیدات داخلی حمایت کند. ما در این زمینه عقب هستیم و از طرف دیگر بسترهای دشمن کاملاً وجود - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - دارد و به راحتی کار می‌کنند و اعمال مجرمانه در آن واقع می شود و صدها پرونده و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - بلکه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - هزاران پرونده در سراسر کشور وجود دارد. معمولا کسی که جرم علیه او در فضای مجازی واقع شده مثلا هک شده یا از حسابش پول برداشت شده، نمی تواند شکایت خود را به نتیجه برساند؛ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - چون سرنخ ها در بعضی از فضاها و پیام رسان ها گم می شود.»

مدیر تلگرام شریک جرم است

صادقی می‌گوید در تلگرام وضعیت رسیدگی به گونه‌ای است که مدیر آن اجازه رسیدگی نمی‌دهد. یعنی اگر دادستانی بخواهد به پلیس فتا دستور دهد تا جرمی را پیگیری کند و سرنخ هایی را بیابد، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - مدیر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - تلگرام اجازه نمی‌دهد. اینطور که صادقی می‌گوید مدیر تلگرام نیز دقیقا شریک جرم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - است و در این میان مردم قربانی می‌شوند و وظیفه دولت است که این بستر را جمع - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - کنند و نگذارد از مردم دزدی شود یا به آنان اهانتی صورت بگیرد:

«دولت وظیفه دارد جلوی سوء استفاده‌ها و ضربه زدن‌ها را بگیرد و هر زمانی که پرونده در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - دستگاه قضایی مطرح شود، در آنجا نیز مجازات لازم انجام می‌شود به شرط اینکه بتوانند مجرم را پیدا کنند که این مسائل وظیفه دادستانی است و کارها را انجام می‌دهند اما آنها به تنهایی نمی‌توانند با این حجم از جرایم مقابله کنند. چون - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - اصل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - بستر، مناسب نیست - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - و در ابتدا باید زمینه مناسب و سالم ایجاد و جایگزین شود.»

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران

افزایش سواد رسانه‌ای باعث کاهش وقوع جرم می‌شود

معاون فرهنگی قوه قضاییه معتقد است اولین گام برای جلوگیری از وقوع جرایم فضای مجازی افزایش آگاهی و سواد رسانه‌ای مردم است تا از وقوع جرم پیشگیری شود. او ضمن اشاره به حفظ حریم شخصی در فضای مجازی توضیح می‌دهد پیامی که فردی در یک شبکه پیام رسان می‌گذارد، به گونه‌ای که همه می‌توانند آن را ببینند مصداق حریم خصوصی نیست و اگر پیامی خلاف قانون منتشر شود، خلاف عمومی محسوب می‌شود.

به گفته صادقی برای جلوگیری از وقوع جرم در فضای مجازی باید به گونه‌ای عمل کرد که کار به جرایم کشیده نشود. یعنی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - باید آگاهی افراد را افزایش داد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - و سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - مردم را ارتقاء بخشید تا مردم ناخواسته دچار اعمال مجرمانه نشوند:

«گام دوم آن است که دولت این فضا را سالم سازی کند. مسئولان دولتی و متولیان مخابرات و ارتباطات وظیفه دارند که مسیر وقوع جرم را مسدود کنند و این وظیفه اولیه دولت برای پیشگیری است و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - سپس به حمایت از پیام رسان‌های داخلی بپردازند. این پیام رسان‌ها قابل مدیریت و کنترل هستند و مورد اعتماد مردم نیز هستند و آنگاه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - مردم می‌توانند به راحتی و با شیوه سالم در فضای مجازی به تبادل اطلاعات و عکس و چیزهایی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر محمودآباد استان مازندران - که نیاز دارند، یپردازند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone