تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30418.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

یادداشت: چرا یک ضد استارت آپ هستم؟

نویسنده این یادداشت، «امیر گیلانپور» مدیرعامل شرکت کلاسه، سامانه جامع مدیریت مدارس و مراکز آموزشی است. همه ما با تعداد بیشماری از استارت آپ ها در یکی دو سال اخیر آشنا شدیم و می‌توان گفت اگر ...

نویسنده این یادداشت، «امیر گیلانپور» مدیرعامل شرکت کلاسه، سامانه جامع مدیریت مدارس و مراکز آموزشی است.

همه ما با تعداد بیشماری از استارت آپ ها در یکی دو سال اخیر آشنا شدیم و می‌توان گفت اگر چند دسته اصلی بسازیم، تعداد دسته‌بندی‌های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حیطه فعالیت این استارتاپ‌ها به بیش از بیست گروه نمی‌رسد. یعنی در هر دسته شغلی مشابه بیش از صدها استارتاپ هم شکل داریم که بیشتر آنها وجه تمایز خاصی نسبت به یکدیگر ندارند. بیشتر این استارت آپ ها از زمانی که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وارد بازار شدند عمرشان به چند ماه هم نمی رسد و فقط می توانند هزینه های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اجاره، مبلمان، کامپیوتر را برای مدت کوتاهی تحمل نمایند و سپس بدون هیچ نتیجه ای از دور خارج - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شوند.

بیشتر استارت آپ‌ ها همچون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یک اژدهای چند سر، میل زیادی به جذب سرمایه دارند. سرمایه هایی که با هدفهای مشخص اما بی نتیجه و بدون بازخوردهای پایدار از بین می روند و نتیجه آنها را نمی‌بینیم. حالا چرا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - من یک ضد استارتاپ هستم؟ چون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - استارت آپ‌ ها، حداقل در ایران، روحیه کار تیمی را از بین برده است. این حرف شاید با باور عموم چندان همسو نباشد ولی بگذارید در این یادداشت کوتاه بگویم که چرا به این باور رسیده‌ام.

داستان را از اینجا شروع می کنم که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قبل از پیدایش حباب استارتاپ‌ها و یا به بیانی دیگر، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جو استارت آپ‌زدگی چند فرد قوی و تاثیر گذار و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با پشتکار بالا، اقدام به تشکیل تیم یا شرکت و یا هر عنوان دیگری می زدند و این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تیم ها خروجی قابل قبولی داشتند. مراحل آنطور که باید پیش می‌رفت و کمتر با عنوان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شکست روبرو بودیم. در ابعاد جهانی، شرکت اپل یا مایکروسافت را در نظر بگیرید که چند نفر نخبه قوی با پشتکار بالا جمع شده اند تا محصولی در این حد، با کیفیت ارائه دهند. این سوال در ذهن شما ایجاد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نشده است که آیا هر کدام از کارمندان نابغه این سازمان نمی‌توانند اقدام به تاسیس یک استارتاپ نمایند؟ پس چرا این کار را نمی‌کنند؟

به نظرم استارت آپ‌ های کنونی ایران، باعث شده‌اند که ماندگاری افراد تاثیر گذار کنار هم بسیار کم شود و مجموعه های بزرگ با وجود پتانسیل آدم‌های قوی روز به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - روز کم و کمتر شود؛ به طوری‌ که هر کدام از افراد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تاثیرگذار اقدام به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تاسیس یک استارتاپ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با پتانسیل پایین کرده‌اند و در یک مجموعه قرار ندارند تا شرکتی عظیم را به وجود بیاورند.

اگر استارت آپ ها هم راستا شوند و شروع یک طرح قوی کلید زده شود، با وجود مسئولین هر کدام از آنها - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دچار یک هم افزایی بسیار بالا خواهند شد که می تواند بخش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عمده ای از بازار را در بر گیرد و بدلیل هم افزایی بالا، می تواند از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پتانسیل و تخصص - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نیروهای مجرب تر استفاده نماید. اما این اتفاق - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رخ نمی‌دهد، چرا که استارت آپ‌های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنونی دچار یک حباب بزرگ شده‌اند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که خروج از آن سال‌ها طول می‌کشد. در حال حاضر بیشتر آنها بدون نتیجه و بازخورد مثبت از دور رقابت حذف می‌شوند.

در حقیقت نیروی کاری فوق العاده با این وضعیت صرف فعالیت های کوچک شده است آن هم به جای آنکه نیروها جمع شوند و از هم برای پیشبرد کارها فوق العاده و تاثیر گذار استفاده نمایند. از نظر من یک کار می تواند منافع ده ها نفر سرمایه گذار را پوشش دهد، ولی بر عکس ده‌ها کار داشتن نمی تواند حتی منافع یک نفر را پوشش دهد.

البته در میان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازار کنونی کسب‌وکارهای نوپا می توان استارت آپ‌ هایی را مثال - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - زد که خیلی متفاوت و قوی و با برنامه پیش می روند، چون نیروهای تاثیر گذاری برای هدفی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بزرگی دور هم جمع شده‌اند اما در واقع باید آنها را استثناهایی نامید - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که قابل قیاس با رشد غیرمنطقی استارت آپ‌های کنونی نیستند و در حقیقت اسم‌شان را یک مجموعه گذاشت تا استارت آپ.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone