تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30412.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

با کارآموز اپل که ۵۰۰ ایموجی اول را طراحی کرده آشنا شوید

آخرین به روز رسانی نرم افزاری اپل یعنی iOS 12.1، تقریباً ۱۵۷ ایموجی به شمار این شکلک‌ها اضافه کرد. این مسئله موجب شد که تعداد کلی ایموجی‌های طراحی شده با در نظر گرفتن نژاد و ...

آخرین به روز رسانی نرم افزاری اپل یعنی iOS 12.1، تقریباً ۱۵۷ ایموجی به شمار این شکلک‌ها اضافه کرد. این مسئله موجب شد که تعداد کلی ایموجی‌های طراحی شده با در نظر گرفتن نژاد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و رنگ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مو‌های مختلف، به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رقم باورنکردنی ۲۸۲۳ عدد برسد.

شاید برای نسل جدید باور این مطلب بسیار سخت باشد اما تقریباً یک دهه پیش، کاربران مجبور بودند از کلمات برای بیان احساسات در پیغام‌های کوتاهشان استفاده کنند و عمر این شکلک‌های بامزه تنها ده سال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است.

جالب است بدانید که برنامه‌ی تولید این سری ایموجی‌ها چگونه بوده و خالی از لطف نیست با کارآموز اپل که ۵۰۰ ایموجی اول را طراحی کرده آشنا شوید. آنجلا گُزمن تابستان سال ۲۰۰۸ میلادی کارآموز شرکت اپل شد و در روزهای آغازین این شغل با پدیده‌ای مواجه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شد که دقیقاً معنی آن را نمیدانست.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

او در ابتدا اصلاً نمی‌دانست ایموجی چه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چیزی است و یک موبایل تاشو در اختیار داشت اما حین دوره‌ی کارآموزی خود یک آیفون دریافت کرد و موفق شد علاوه بر آشنایی با این پدیده‌ی جدید، روی طراحی ۵۰۰ ایموجی مختلف کار کند.

او مشخصاً علاقه خاصی به قلب‌های رنگارنگ طراحی شده برای موبایل‌ها دارد و می‌داند که قلب قرمز به علت معنای خاصش، تقریباً جزو محبوبترین ایموجی‌ها به شمار می‌رود.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

او باور دارد که ایموجی حلقه‌ی نامزدی، سخترین پروژه کاری‌اش به شمار می‌رود و وی چندین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - روز مجبور - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بوده به صفحه نمایش خود خیره شود تا بتواند جزئیات کاملی برای این ایموجی طراحی کند.

البته تیم طراحی کم کم متوجه شد که می‌تواند برای طراحی بسیاری از ایموجی‌های جدید از چیدمان موارد قبلی استفاده کند و بدین شکل زمان زیادی در پروسه را ذخیره نماید.

آنجلا پس از چهار سال فعالیت در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اپل، به استخدام گوگل درآمده و جزو مدیران طراحی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این کمپانی به شمار می‌رود. با این وجود هنوز هم ایموجی‌ها را فرزندان خود می‌داند و بارها از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ایموجی شانه بالا انداختن استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone