تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30402.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات ۱۰۰۰ پناهجوی کره شمالی هک شد؛ خانواده ها در خطر جدی

به گزارش دولت کره جنوبی اطلاعات شخصی حدود هزار نفر از پناهجویان کره شمالی هک شده است. این اتفاق در تاریخ ۲۸ آذرماه و بعد از آن رخ داد که یکی از کارکنان ۲۵ مرکز ...

به گزارش دولت کره جنوبی اطلاعات شخصی حدود هزار نفر از پناهجویان کره شمالی هک شده است. این اتفاق در تاریخ ۲۸ آذرماه و بعد از آن رخ داد که یکی از کارکنان ۲۵ مرکز پشتیبانی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پناهجویان دو کره، در دام یک حمله فیشینگ افتاد و سندی را در یک - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ایمیل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آلوده باز کرد.

البته اشاره کنیم که به محض اطلاعات از حمله هکی ارتباط سیستم آلوده با شبکه قطع شد. مرکزی که این فرد برایش کار می کرده [واقع در شمال استان Gyeongsang] در همین رابطه اعلام کرد:

گزارشی دال بر وجود موارد مشکوک سوء استفاده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اطلاعات شخصی درز شده مشاهده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نشده است.

اطلاعات سرقتی شامل اسامی، تاریخ های تولد و آدرس محل سکونت افراد فراری بوده.

البته اشاره کنیم که هنوز مشخص نیست چه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کسی این حملات را انجام - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - داده اما دلایل خوبی وجود دارند که تصور کنیم کره شمالی مسئول انجام آنها بوده.  این کشور در گذشته ضمن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تقبیح افرادی که اقدام به فرار از خاک کره شمالی می کردند، برخی از آنها را به اتهام خیانت به کشورشان به قتل رسانده است.

از سوی دیگر تصور می شود که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کره شمالی به قابلیت های خوبی برای انجام حملات هکی دست یافته و اخیرا حتی متهم شده که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را از همین طریق از ده ها بانک بزرگ جهانی سرقت کرده است.

کره شمالی همچنین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به دست داشتن در ماجرای قطع دسترسی کارکنان سازمان بهداشت و درمان انگلستان به کامپیوترهایشان متهم شده که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در سال ۲۰۱۷ رخ داد و حتی گفته می شود ماجرای هک گسترده اطلاعات حساس - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سونی در سال ۲۰۱۴ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - میلادی نیز به این کشور مربوط می - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شود.

گفتنی است - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مرکز پشتیبانی و همچنین وزارت کشور کره جنوبی  هم اکنون تماس با تک تک شهروندان متواری و تحت تاثیر این حمله را آغاز نموده تا آنها را در جریان این اتفاق قرار دهد و در صورت نیاز حفاظت کافی را برایشان فراهم آورد.

با این حال اما خطر واقعی پیش روی خانواده های این پناهجویان قرار دارد که در کره شمالی زندگی میکنند. در بسیاری از موارد اعضای خانواده افرادی که کره - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شمالی فرار می کنند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به خاطر خویشاوندان خود مجازات می شوند. از سویی جمعیت زیادی از این هزار نفر احتمالا از لحظه خروجشان از کره شمالی تا امروز زیر ذره بین مقامات آن کشور قرار داشته اند و کره جنوبی نمی تواند کاری برای حفاظت از آنها انجام دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اسپهبد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام سایت ***** یخچال ویرپول WTH 5244 NFX شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone