تعمیرات یخچال الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30397.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هک صفحه توییتر افراد مشهور در عرض ۱۰ دقیقه

یک آژانس امنیتی با هدف هشدار در مورد ضعف‌های امنیتی توییتر حساب کاربری افراد مشهور را هک کرده است. موسسه بریتانیایی Insinia Security پس از هک صفحه توییتر افراد معروفی نظیر «ایمون هولمز»، مجری تلویزیون و «لویی ...

یک آژانس امنیتی با هدف هشدار در مورد ضعف‌های امنیتی توییتر حساب کاربری افراد مشهور را هک کرده است.

موسسه بریتانیایی Insinia Security پس از هک صفحه توییتر افراد معروفی نظیر «ایمون هولمز»، مجری تلویزیون و - تعمیرات یخچال الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - «لویی ترو»، مستندساز بریتانیایی این پیام را روی صفحه آنها - تعمیرات یخچال الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به نمایش گذاشته اند:

این اکانت به صوت موقت توسط Insinia Security به سرقت رفته است.

«مایک گادفری»، مدیرعامل این شرکت مدعی است که دلیل اینکار تاکید بر خطرات امنیتی - تعمیرات یخچال الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - استفاده از پیام رسان متنی برای احراز هویت بوده است. به گفته گادفری مشکلات امنیتی این سیستم در سال های گذشته چندین و چند بار به گوش مسئولان توییتر رسیده اما آنها اعتنایی به این مساله نکرده اند:

مردم حق دارند از عدم امنیتی که - تعمیرات یخچال الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شرکت های بزرگ مثل توییتر برای - تعمیرات یخچال الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کاربران بی گناه ایجاد کرده اند اطلاع داشته باشند.

گادفری تاکید کرده که هک صفحه توییتر هریک از این افراد بسیار ساده بوده تنها به ۱۰ دقیقه زمان نیاز داشته است. متخصصان این شرکت بدین منظور سیستم تاییدیه پیامکی توییتر را به گونه ای فریب داده اند که آنها را به عنوان کاربر اصلی در نظر بگیرد. با این حال گادفری چگونگی دستیابی به شماره تلفن کاربران را توضیح نداده است.تعمیرات یخچال الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

هک حساب کاربری توییتر نه تنها اطلاعات شخصی کاربران را با خطر مواجه می سازد بلکه مهاجم می تواند از آن برای نشر اخبار کذب، محتوای نامناسب یا نفرت پراکنی بهره ببرد. این موسسه امنیتی به کاربران پیشنهاد کرده برای جلوگیری از این حملات سایبری از شماره همراه مجزایی برای تایید هویت دو مرحله - تعمیرات یخچال الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ای استفاده کنند.

وی توصیه کرده شماره تنظیم شده برای تایید هویت به آسانی در اختیار افراد ناشناس قرار داده نشود. در موارد دیگری - تعمیرات یخچال الجی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نیز هکرها  امنیت این سیستم را نیز زیر سوال برده اند که نیاز به توسعه معیارهای امنیتی قوی تر را بیش از پیش روشن می سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone