تعمیرات یخچال میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30417.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بعد از مشکل اینترنت دیتا، iOS 12.1.2 به یک باگ جدید گرفتار شده است

ظاهرا مشکلات iOS 12.1.2 تمامی ندارند. بعد از شکایت خیل گسترده‌ای از کاربران که هفته گذشته با نصب این آپدیت به مشکلاتی در اینترنت دیتا برخورد کرده بودند، حالا نوبت آن رسیده که اپل با مشکل ...

ظاهرا مشکلات iOS 12.1.2 تمامی ندارند. بعد از شکایت خیل گسترده‌ای از کاربران که هفته گذشته با نصب این آپدیت به مشکلاتی در اینترنت دیتا برخورد کرده بودند، حالا نوبت آن رسیده که اپل با مشکل دیگری دست و پنجه نرم کند.

درست مثل مشکل قبلی، مشکل جدید هم به کاربران یک کشور خاص محدود نیست و از شکایات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی می‌توان دریافت که ساکنان تقریبا تمام قاره‌ها (شامل آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و آسیا) با چنین معضل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بزرگی مواجه شده‌اند. هر چند از حجم توییت‌ها به نظر می‌رسد که کاربران آمریکایی بیش از سایرین با مشکل قطعی وای فای مواجه شده باشند.

کاربران خشمگین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از این موضوع از کشورهایی نظیر مالزی، هندوستان، دانمارک، کلمبیا، مصر و فیلیپین با منشن کردن حساب کاربری AppleSupport@ در توییتر، خواستار رسیدگی به این مشکل شده‌اند. با این وجود اپل باز هم مثل مشکل اینترنت دیتا، به سکوت بسنده کرده و صرفا به بعضی کاربران در توییتر پاسخگو بوده است.

اپل در حال حاضر مشغول تست بتای iOS 12.1.3 است که یک آپدیت رفع باگ به حساب می‌آید. با توجه به حجم عظیم شکایات مطرح شده در مورد iOS - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 12.1.2 شکی نیست که کوپرتینویی ها باید هنگام عرضه نسخه نهایی iOS 12.1.3 رفع مشکلات اینترنت دیتا و وای فای را در بالاترین اولویت خود قرار بدهند.

با توجه به مشکلات نسخه iOS 12..1.2، توصیه شده که فعلا دست نگه داشته و تا ارائه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - راه حل از سوی اپل این به‌روزرسانی را دریافت نکنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone