تعمیرات یخچال الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13580.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل بالاخره پشتیبانی از ژست‌های دقیق لمسی ویندوز را به بوت کمپ اضافه کرد

اپل سرانجام پشتیبانی از Windows Precision Touchpad را به بوت کمپ مک‌های خود اضافه کرد. کاربرانی که روی مک از ویندوز استفاده می‌کنند، حالا می‌توانند دقیق‌تر و آسان‌تر کارهای خود را با ترک‌پد انجام دهند ...

اپل سرانجام پشتیبانی از Windows Precision Touchpad را به بوت کمپ مک‌های خود اضافه کرد. کاربرانی که روی مک از ویندوز - تعمیرات یخچال الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - استفاده می‌کنند، حالا می‌توانند دقیق‌تر و آسان‌تر - تعمیرات یخچال الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - کارهای خود را با ترک‌پد انجام دهند - تعمیرات یخچال الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - و به ژست‌های بیشتری دسترسی داشته باشند.

بر اساس یافته‌های کاربری به نام ar25nan در وب‌سایت ردیت، اپل به‌تازگی قابلیت شناسایی دقیق ژست‌های ویندوز مک را به بوت کمپ اضافه کرده است. کاربران حالا با کمک قابلیت Windows Precision Touchpad می‌توانند تپ، سوایپ و ژست‌های مختلف را به کار بگیرند. این ویژگی شاید در ظاهر چندان مهم به نظر نرسد، اما یکی از چیزهایی است که سطح تجربه کاربری - تعمیرات یخچال الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - را ارتقا می‌دهد و وقتی آن را امتحان کنید، دیگر نمی‌توانید نادیده‌اش بگیرید.

به همین دلیل طرفداران از اضافه شدن این قابلیت به - تعمیرات یخچال الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - کامپیوترهای مک هیجان‌زده شده‌اند. مایکروسافت اولین بار Windows Precision Touchpad را در سال ۲۰۱۳ با همکاری اینتل معرفی کرد تا مشکلات عدیده ترک‌پد کامپیوترهای ویندوزی را برطرف کند. ولی این ابزار تاکنون در بوت کمپ فعال نبود. ابزار بوت کمپ به کاربران اجازه می‌دهد روی سخت‌افزار مک ویندوز نصب کنند و هر دو سیستم عامل را در کنار یکدیگر داشته باشند.

تعمیرات یخچال الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان

البته اپل - تعمیرات یخچال الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - در یکی از صفحات پشتیبانی وب‌سایت خود می‌گوید این ویژگی نه روی همه مک‌ها بلکه فقط روی کامپیوترهای مک با تراشه T2 کار می‌کند. این تراشه روی اکثر مک‌بوک ایرها و مک‌بوک پروهای سال ۲۰۱۸ به بعد وجود دارد. اضافه شدن پشتیبانی از Windows Precision Touchpad می‌تواند گواه دیگری مبنی بر همزیستی مک‌های اینتل - تعمیرات یخچال الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - و - تعمیرات یخچال الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - اپل سیلیکون باشد. اپل از پارسال مهاجرت به سمت تراشه‌های اختصاصی خود را آغاز کرد اما احتمالا هنوز چند دستگاه جدید با تراشه اینتل در دست معرفی دارد.

این شرکت اخیرا توجه بیشتری به کاربران سایر پلتفرم‌ها داشته و بیشتر از قبل آن‌ها را در برنامه‌های - تعمیرات یخچال الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود جای داده است. اپل چندی قبل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود اعلام کرد که کاربران ویندوز و اندروید هم می‌توانند به تماس‌های صوتی دوستانشان در سرویس فیس‌تایم ملحق شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone