تعمیرات یخچال کنوود در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13585.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد

نسل بعدی ویندوز قرار است سوم تیر ماه رسما معرفی شود. حالا مایکروسافت در یکی از صفحات پشتیبانی وب‌سایت خود اعلام کرده که پشتیبانی از ویندوز ۱۰ هوم و پرو در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ ...

نسل بعدی ویندوز قرار است سوم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کردستان استان کردستان - تیر ماه رسما معرفی شود. حالا مایکروسافت در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کردستان استان کردستان - یکی از صفحات پشتیبانی وب‌سایت خود اعلام کرده که پشتیبانی از ویندوز ۱۰ هوم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کردستان استان کردستان - و پرو در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ مصادف با ۲۲ مهر ۱۴۰۴ به پایان می‌رسد.

بر طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی مایکروسافت، نسخه‌های Pro Education و Pro for Workstations هم مشمول این اتفاق می‌شوند. این شرکت وعده داده که تا آن زمان همچنان به عرضه دو آپدیت سالانه برای این سیستم عامل ادامه دهد.

اگر این اطلاعات را مبنا قرار دهیم، توسعه و به‌روزرسانی‌های امنیتی ویندوز ۱۰ از سال ۲۰۲۵ به بعد به طور کامل متوقف می‌شود. در حال حاضر اسمی از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کردستان استان کردستان - نسخه‌های Enterprise و بیلدهای ویندوز سرور ویندوز ۱۰ (مثل سرور ۲۰۱۶ و سرور ۲۰۱۹) به میان نیامده، ولی این نسخه‌ها باید پشتیبانی طولانی‌تری داشته باشند چون کاربران حرفه‌ای و تجاری - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کردستان استان کردستان - از آن‌ها استفاده می‌کنند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر کردستان استان کردستان

مایکروسافت تا این لحظه به درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر در این مورد واکنشی نشان نداده است. اطلاعات جدید وب‌سایت این شرکت در شرایطی منتشر می‌شود که کمتر از دو هفته دیگر با نسل بعدی سیستم عامل ویندوز روبرو خواهیم شد. البته مایکروسافت قبلا گفته بود که ویندوز ۱۰ آخرین نسخه ویندوز خواهد بود، اما حالا همه سرنخ‌ها به وجود ویندوز ۱۱ اشاره می‌کنند.

«ساتیا نادلا» قبلا درباره نسل بعدی ویندوز گفته بود: «به‌زودی یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های ویندوز در دهه اخیر را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا فرصت‌های اقتصادی بزرگ‌تری را برای توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان محتوا به وجود بیاوریم.» او در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کردستان استان کردستان - ادامه افزود که هیجان بسیار زیادی برای نسل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کردستان استان کردستان - بعدی ویندوز دارد.

اگر این مسئله واقعیت داشته باشد، اهالی این شرکت ردموندی باید حدود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کردستان استان کردستان - ۱.۳ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کردستان استان کردستان - میلیارد کاربر فعال جهانی خود را به نصب نسخه جدید ترغیب کنند و این مسئله کار راحتی نخواهد بود. البته خود مایکروسافت از این موضوع مطلع است و برای همین به کاربران اجازه داده که تا سال ۱۴۰۴ همچنان از ویندوز ۱۰ استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone