تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13592.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تعلیق استفاده از دلار آمریکا در کوبا: بیت کوین جایگزین آن می‌شود؟

بانک مرکزی کوبا از همین هفته استفاده از دلار آمریکا را در این کشور به حالت تعلیق در خواهد آورد. حامیان رمزارزها در واکنش به این تصمیم، می‌خواهند کوبا نیز مسیر مشابه السالوادور را در ...

بانک مرکزی کوبا از همین هفته استفاده از دلار آمریکا را در این کشور به حالت تعلیق در خواهد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - آورد. حامیان رمزارزها در واکنش به این تصمیم، می‌خواهند کوبا نیز مسیر مشابه السالوادور را در پذیرش بیت کوین در پیش بگیرد.

پس از انتشار خبر ممنوعیت دلار آمریکا در کوبا، گروهی از فعالان رمزارزها در این کشور از دولت درخواست کردند تا مسیر مشابه السالوادور را طی کند. السالوادور به اولین کشوری تبدیل شد که بیت‌کوین را به‌عنوان یکی از پول‌های قانونی خود مورد پذیرش قرار می‌دهد. ۶۲ نفر از نمایندگان کنگره این کشور - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - با قانونی شدن پذیرش بیت‌کوین موافقت کردند و با این حساب بیت‌کوین به‌عنوان یک پول قانونی با توانمندی‌های متعدد به‌خصوص در بحث تراکنش‌ها است رسمی می‌شود.

موانعی که تحریم‌های ایالات متحده برای نظام بانکی کوبا به وجود آورده‌اند،‌ باعث شد بانک مرکزی این کشور چنین تصمیمی بگیرد. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - تا جایی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - که به نظر می‌رسد از همین هفته کوبا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - سپرده‌های دلار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - آمریکا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - را ممنوع کند و افرادی که بخواهند به این کشور وارد شوند باید ارز دیگری غیر از دلار آمریکا به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - همراه داشته باشند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان

نائب رییس بانک مرکزی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - کوبا طی میزگردی که از طریق تلویزیون دولتی کوبا پخش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - شد، توضیح داد که با روی کار آمدن ترامپ،‌ ایالات متحده تحریم‌های سخت‌تری را برای این کشور درنظر گرفت. در واقع کوبا از سال ۱۹۵۸ در معرض تحریم‌های آمریکا قرار دارد. پس از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - بحران ۲۰۰۸ به نظر می‌رسید ایالات متحده و کوبا در دوران ریاست جمهوری اوباما به سمت شرایط دوستانه‌تر پیش بروند.

در حال حاضر ۲۴ بانک در این کشور با تحریم‌های آمریکا دست و پنجه نرم می‌‌کنند که مشکلاتی را برای کوبا به وجود آورده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone