تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13588.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندر و مشخصات کامل ارزان‌ترین گوشی 5G وان پلاس فاش شد

یکی از منابع موثق حوزه فناوری، «ایوان بلس» با انتشار توییتی مشخصات کامل و رندری از وان پلاس نورد N200 5G به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد این موبایل ارزان‌ترین گوشی وان پلاس با قابلیت ...

یکی از منابع موثق حوزه فناوری، «ایوان بلس» با انتشار توییتی مشخصات کامل و رندری از وان پلاس نورد N200 5G به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد این موبایل ارزان‌ترین گوشی وان پلاس با قابلیت پشتیبانی از شبکه  5G‌ باشد.

یکی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - دیگر از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Mukul - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - Sharma» نیز می‌گوید این شرکت قصد دارد موبایل جدید 5G خود را در تاریخ ۲۵ خرداد ماه رونمایی کند.

چند روز قبل، وان پلاس از اولین گوشی سری نورد در سال ۲۰۲۱ با نام «نورد CE - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - 5G» با بهره‌مندی از نمایشگر امولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۷۵۰G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، وان پلاس نورد N200 5G - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - احتمالا با نمایشگر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - ۶.۴۹ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد موبایل جدید وان پلاس وزنی معادل ۱۸۹ گرم داشته باشد و با ابعاد ۱۶۳.۱ در ۷۴.۹ در ۸.۳ میلی‌متر و سیستم عامل اندروید ۱۱ به بازار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - عرضه شود. در قلب این موبایل جدید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - احتمالا چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام جای خواهد گرفت و با رم ۴ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - ۶۴ گیگابایتی (UFS 2.1) با امکان افزایش ظرفیت از طریق اسلات microSD رونمایی خواهد شد. وان پلاس دستگاه جدید خود را با باتری ۵۰۰۰ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - میلی آمپرساعتی و شارژر ۱۸ واتی به بازار عرضه می‌کند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان

در پنل جلویی دستگاه، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و مونوکروم ۲ مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار می‌گیرد. وان پلاس نورد N200 5G مجهز به حسگر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - اثرانگشت جانبی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - خواهد بود و از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، بلوتوث ۵.۱ و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. براساس شایعات، احتمال دارد این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - شرکت موبایل جدید خود را با قیمتی کمتر از ۲۵۰ دلار در بازار ایالات متحده در دسترس کاربران قرار دهد. «پیت لاو»، مدیرعامل وان پلاس پیشتر گفته شود که این گوشی هوشمند در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر اصفهان استان اصفهان - بازار هند عرضه نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماهور نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
رفقا سایت ***** یخچال تکنوگاز COMBI22-R شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone