تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13589.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بروزرسانی «تپ‌روت» برای شبکه بیت کوین تایید شد: بهبود حریم خصوصی و کارایی

اولین ارتقای سیستمی بیت کوین در چهار سال اخیر از سوی ماینرها تایید شده و قرار است در ماه نوامبر اجرایی شود. این بروزرسانی «تپ‌روت» (Taproot) نام دارد و حریم خصوصی و راندمان تراکنش‌های شبکه ...

اولین ارتقای سیستمی بیت کوین در چهار سال اخیر از سوی ماینرها تایید شده و قرار است در ماه نوامبر اجرایی شود. این بروزرسانی «تپ‌روت» (Taproot) نام - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - دارد و حریم خصوصی و راندمان تراکنش‌های شبکه بیت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - کوین را افزایش - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - خواهد داد.

آپدیت مهمی که اخیرا برای شبکه بیت کوین تایید شده، به باور کارشناسان اتفاق بزرگی برای این رمزارز به حساب می‌آید. آپگرید تپ‌روت توانمندی قراردادهای هوشمندی را افزایش می‌دهد که از قابلیت‌های کلیدی فناوری بلاکچین هستند. - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - این فناوری نیاز به مرد میانی را حتی از پیچیده‌ترین تراکنش‌ها حذف می‌کند.

«الیس کلین»، موسس شرکت Stillmark می‌گوید: «تپ‌روت مهم است چون فرصت‌های کار با بیت کوین و قابلیت‌های این رمزارز را افزایش می‌دهد.» برخلاف آپگرید سال ۲۰۱۷ که با عنوان «آخرین جنگ داخلی» شناخته می‌شود و اختلافات زیادی بر سر آن وجود داشت، کاربران جهانی روی تپ‌روت اتفاق نظر دارند چون آن را برای پروژه بیت کوین مفید می‌دانند.

تغییر ماه نوامبر مربوط به بخش امضاهای دیجیتالی است. این امضاها را شبیه اثر انگشتی در نظر بگیرید که پای هر تراکنش ثبت می‌شود. بیت کوین در حال حاضر از چیزی به نام «الگوریتم - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - امضای دیجیتال منحنی بیضوی» (ECDSA) - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - استفاده می‌کند که از کلید خصوصی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - کیف پول ساخته می‌شود و امنیت حساب را تضمین می‌کند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان

تپ‌روت از تکنیکی به نام - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - امضای «اشنور» (Schnorr) استفاده خواهد کرد که تراکنش‌های چندامضایی را اساسا غیرقابل خواندن می‌کند. این اتفاق منجر به افزایش حریم خصوصی می‌شود، چون کلیدهای شما به اندازه قبل روی زنجیره در معرض دید قرار نمی‌گیرند. بدین ترتیب، هویت شما کمی بیشتر از قبل مخفی می‌شود.

البته تپ‌روت سطح ناشناس بودن آدرس بیت کوین را روی بلاکچین عمومی افزایش نمی‌دهد، اما باعث می‌شود تراکنش‌های ساده از تراکنش‌های پیچیده‌تر و چندامضایی متمایز باشند. تپ‌روت همچنین هزینه و اندازه قراردادهای هوشمند را روی بلاکچین - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - پایین می‌آورد.

«فرد تی‌ئل»، مدیرعامل شرکت Marathon Digital Holdings می‌گوید: «مهم‌ترین نکته برای تپ‌روت قراردادهای هوشمند است. این ویژگی اصلی‌ترین نوآوری - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - شبکه اتریوم محسوب می‌شود. قراردادهای هوشمند اساسا به شما اجازه می‌دهند روی بلاکچین اپلیکیشن و کسب و کار ایجاد کنید.»

توسعه‌دهندگان باید در مدت زمان باقی‌مانده تا نوامبر، با انجام آزمایش‌های گوناگون - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - مطمئن شوند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر کردستان استان کردستان - که این آپگرید باگ یا خطایی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone