تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27508.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید نمایشگرهای لمسی اسکرین‌پد به تمام لپ‌تاپ‌های ایسوس می‌آیند

ایسوس سال گذشته با جایگزین کردن نمایشگر به جای ترک پد ذن بوک پرو کاربران را شگفت زده کرد و حالا با بهینه سازی این بخش، آنرا به تعداد بیشتری از لپ‌تاپ‌هایش آورده است. این ...

ایسوس سال گذشته با جایگزین - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کردن نمایشگر به جای ترک پد ذن بوک پرو کاربران را شگفت زده کرد و حالا با بهینه سازی این بخش، آنرا به تعداد بیشتری از لپ‌تاپ‌هایش آورده است.

این نمایشگر که اسکرین پد نام دارد ضعف - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - های قابل توجهی داشت که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شامل مصرف بالای انرژی، رابط کاربری نه چندان کارآمد و پیکربندی غیر بهینه می شد. ایسوس در کنار رفع این مشکلات، سایز اسکرین پد نسل دوم را نیز افزایش داده است.تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

عمر باتری ذن بوک پرو در حالی که روشنایی اسکرین پد روی ۵۰ درصد قرار داشت، از ۴ ساعت و نیم فراتر نمی رفت و این مساله بسیار آزار دهنده بود. ایسوس با سپردن پردازش های گرافیکی این بخش به GPU مجتمع پردازنده به جای کارت گرافیک مستقل، مصرف آن را تا ۲.۵ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برابر کاهش داده است.

این کمپانی همچین درگ اند دراپ برنامه های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ویندوز از نمایشگر اصلی به تاچ پد را نیز تسهیل کرده است. رابط کاربری این بخش حالا بیشتر شبیه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سیستم عامل موبایل های است و در بخش پایینی آن کلیدهای برگشت، هوم و چند میانبر به چشم می خورد.تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اسکرین پد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۲ دستخوش تغییرات دیگری نیز شده که شامل افزایش سایز نمایشگر از ۵.۵ به ۵.۶۵ اینچ می شود. این افزایش باعث شده نسبت تصویر آن از ۱۶:۹ به ۱۸:۹ تغییر پیدا کرده و کشیده تر شود.

کمپانی تایوانی تصمیم گرفته اسکرین پد را در سری لپ تاپ های ۲۰۱۹ خود پیاده سازی کند. این محصولات شامل مدل های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اینچی ذن بوک اس می شود که در کنار اسکرین پد به پردازنده Core i7 و پردازشگر گرافیکی انویدیا MX250 مجهز خواهند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شد، البته - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - امکان سفارش مدل ۱۵ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اینچی با انویدیا GTX 1650 Max-Q نیز وجود دارد.تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اسکرین پد ۲ راه خود را به سری ارزانتر ویوو بوک نیز باز کرده و مدل های ۱۳ و ۱۵ اینچی با پردازنده اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا MX250 نیز از آن بهره خواهند برد.

ایسوس طی کامپیوتکس ۲۰۱۹ درباره تاریخ عرضه یا قیمت این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - محصولات هنوز حرفی به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone