تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27506.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شبکه فروش محصولات سازمانی ایرانسل گسترش یافت

ایرانسل از مجموعه‌هایی که می‌توانند به عنوان نماینده فروش و بازاریابی محصولات سازمانی فعالیت کنند، دعوت به کار می کند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، واحد کسب و کار سازمانی ایرانسل در راستای توسعه بازار ...

ایرانسل از مجموعه‌هایی که می‌توانند به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - عنوان نماینده فروش و بازاریابی محصولات سازمانی فعالیت کنند، دعوت به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کار می کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، واحد کسب و کار سازمانی ایرانسل در راستای توسعه بازار و بهبود فرآیندهای بازاریابی و فروش خود، از شرکت‌های آماده فعالیت در این زمینه در سراسر کشور دعوت به همکاری کرد.

اینطور که ایرانسل گفته است شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که به عنوان نماینده واحد کسب و کار سازمانی ایرانسل فعالیت خود را آغاز کنند، نیاز - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به سرمایه‌گذاری اولیه نخواهند داشت و می‌توانند پس از پیوستن به شبکه فروش، از مزایایی نظیر مشارکت در رویدادهای اختصاصی ایرانسل در حوزه‌های مختلف بهره‌مند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شوند.

متقاضیان این همکاری می‌توانند از طریق بخش سازمانی وب‌سایت ایرانسل صفحه «فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی» درخواست همکاری خود را اعلام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone