تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40382.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ضبط صداهای عجیب حین فیلم برداری؛ مشکل تازه پیکسل های جدید گوگل [به روز رسانی]

موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال قرار بود قدرت گوگل در زمینه سخت افزار را به رخ رقبا کشیده و الگویی برای توسعه موبایل های اندرویدی باشند، با این حال مشکلات آنها ...

موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال قرار بود قدرت گوگل در زمینه سخت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - افزار را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به رخ رقبا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کشیده و الگویی برای توسعه موبایل های اندرویدی باشند، با این حال مشکلات آنها یکی پس از دیگری خود را نشان می دهند و اکنون نوبت به ضبط صدای های عجیب و غریب هنگام فیلمبرداری رسیده است.

جدیدترین باگ این اسمارت فون ها باعث می شود که در فیلم های ضبط شده توسط برخی از این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دستگاه ها، صدایی شبیه به حرف زدن موجودات فضایی در فیلم های هالیوودی به گوش برسد.

ظاهرا این مساله توسط کاربران زیادی گزارش شده تا جایی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که گوگل در فروم پشتیبانی پیکسل به این کاربران اطمینان داده که طی چند هفته آتی از طریق یک بروزرسانی این مشکل را مرتفع خواهد کرد.

گفتنی است مشکلات مطرح شده درباره پیکسل های جدید به ضبط صداهای عجیب محدود نمی شود و تنها چند هفته پس - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از رونمایی از این دستگاه ها کاربران از شنیدن صداهای کلیک و تیک تاک، تار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شدن صفحه نمایش، رنگ های مرده و سوختگی پیکسل نمایشگر شکایت کرده اند.

این مشکلات باعث شد که گوگل برای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جلوگیری از کاهش فروش آنها، علاوه بر ارائه بروزرسانی های متوالی مدت گارانتی این محصولات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را به دو سال افزایش دهد.

 

به روز رسانی:

در به روز رسانی بتای نسخه دوم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - توسعه دهندگان اندروید 8.1 (ورژن DP2) این مشکل حل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone