تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40394.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

لامپی که نور خود را به رنگ محیط درمی آورد [تماشا کنید]

بدون نورپردازی مناسب و یکدست، هر تلاشی برای ایجاد یک محیط سرشار از هماهنگی و زیبایی ممکن نخواهد بود. با یقین به این اصل کمپانی ایتالیایی «Digital Habits» اقدام به طراحی لامپی کرده است که ...

بدون نورپردازی مناسب و یکدست، هر تلاشی برای ایجاد یک محیط سرشار از هماهنگی و زیبایی ممکن نخواهد بود. با یقین به این اصل کمپانی ایتالیایی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - «Digital Habits» اقدام به طراحی لامپی کرده است که می تواند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رنگ قالب در محیط اطراف - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود را تشخیص - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و نور خود را متناسب با آن تغییر دهد.

لامپ هوشمند مورد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بحث که «Color Swing» نام دارد با کمک سنسورهای تشخیص رنگ خود می تواند تونالیته رنگ محیط را شناسایی نموده و رنگ LED های نوری خود را متناسب با آن تنظیم نماید.

همان طور که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید این لامپ با سرعت بالایی قادر به تشخیص نور محیط و تغییر رنگ خود است، به طوری که حتی اگر آن را به حرکتی آونگی در دو محیط با رنگ متفاوت وادار کنیم به سرعت می تواند همرنگ هر دو محیط شود.

این تکنولوژی چندان جدید نیست و شما - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می توانید با صرف 8 دلار و خریداری یک سنسور تشخیص رنگ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - RGB و اتصال آن به لامپ های LED به هدف خود برسید. با این وجود به طور حتم Color Swing چه از لحاظ کارایی و چه زیبایی ظاهری توجه هر خریداری را به سمت خود جلب خواهد کرد.

کمپانی ایتالیایی هنوز برنامه ای برای ارائه لامپ خلاقانه خود به بازار ندارد. یا شاید بهتر آن است که بگوییم هنوز کاربری مهمی برای آن پیدا نکرده تا ارزش تولید را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - داشته باشد.

اگر هم چندان به طراحی زیبا و اصیل ایتالیایی Color Swing اهمیت نمی دهید همین حالا می توانید یک لامپ ColorUp را با قیمت ۹۹ دلار از آمازون خریداری نمایید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone