تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40387.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کریگ فدریگی: Face ID و Touch ID برای شناسایی چند کاربر طراحی نشده اند

«کریگ فدریگی» معاون ارشد بخش مهندسی نرم افزار اپل اخیراً در ایمیلی که خطاب به یکی از کاربران ارسال کرده، اعلام نموده در حال حاضر تمرکز این شرکت بر هویت سنجی تک کاربره توسط Face ...

«کریگ فدریگی» معاون ارشد بخش مهندسی نرم افزار اپل اخیراً در ایمیلی که خطاب به یکی از کاربران ارسال کرده، اعلام نموده در حال حاضر تمرکز این شرکت بر هویت سنجی تک کاربره توسط Face ID است و قرار نیست در آینده نزدیک پشتیبانی از چند کاربر به سیستم تشخیص چهره آیفون 10 اضافه شود.

از سوی دیگر در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مورد حسگر اثر انگشت Touch ID قضیه فرق می کند؛ از آنجایی که می توان تا 5 - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اثر انگشت را برای آیفون های دارای این حسگر تعریف کرد، لذا می توان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در عمل 5 کاربر مختلف را در قالب یک کاربر برایش تعریف کرد.

البته فدریگی همچنان اعتقاد دارد که Touch ID نیز در واقع برای تعریف کردن چندین انگشت یک کاربر است و نه انگشتان چند کاربر. او همچنین گفته که FaceID در آینده می تواند از چنین چهره نیز پشتیبانی کند، ولی در نهایت مشخص نکرده که این قابلیت چه زمانی قرار است به آیفون 10 بیاید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

پیشتر برخی درستی این ایمیل را زیر سوال برده بودند ولی بر اساس بررسی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هایی که سایت «MacRumors» انجام داده دریافته این ایمیل دقیقاً از طرف سرورهای اپل ارسال شده و صحت آن مورد تأیید است.

با وجود اینکه اپل ادعا می کند Face ID بسیار امن است و میزان خطای بسیار نا چیز یک مورد در هر یک میلیون - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارد، ولی پیش تر در دیجیاتو خوانده بودید که بارها از دوقلو - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های همسان و حتی ماسک چهره شکست خورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone