تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40392.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بسته اینترنت شاتل موبایل دارای مکالمه رایگان و اشتراک نماوا است

«شاتل موبایل» امروز از بسته‌های اینترنت همراه جدیدی برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود رونمایی کرد. این بسته‌ها هرکدام با توجه به قیمت‌های خود، از خدماتی همچون مکالمه رایگان و اشتراک سایت «نماوا» بهره می‌برند. بسته‌های جدید ...

«شاتل موبایل» امروز از بسته‌های اینترنت همراه جدیدی برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود رونمایی کرد. این بسته‌ها هرکدام با توجه به قیمت‌های خود، از خدماتی همچون مکالمه رایگان و اشتراک سایت «نماوا» بهره می‌برند.

بسته‌های جدید این اپراتور مجازی تلفن همراه، بدون محدودیت در سرعت و ساعات استفاده در 600 شهر تحت پوشش قابل استفاده خواهد بود. نرخ این بسته‌ها به شرح زیر است:

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

البته در صورتی که کاربر تا پایان زمان مربوطه، نتوانست حجم اینترنت بسته‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ماهانه و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هفتگی را مصرف - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کند، قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد در این بسته‌ها تعبیه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شده است و کاربر قادر است در دوره بعدی از آن استفاده کند. قابلیت انتقال مانده حجم دیتا به دوره بعد، سرویسی است که برای اولین بار در کشورمان ارائه می‌شود و مشترکین می‌توانند با تمدید اشتراک بسته انتخابی خود، بخشی از مانده حجم اینترنت بسته - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فعلی خود را بدون هزینه اضافه و با پایان مهلت زمانی استفاده از آن، به دوره بعد منتقل کنند.

نکته قابل توجه در مورد بسته‌های شاتل موبایل، وجود ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه است که آن را تا حدی از سه اپراتور اصلی کشور متمایز می‌کند. این اپراتور مجازی در شهریور سال جاری کار خود را آغاز کرده و حالا تلاش می‌کند تا با همین تمایز بخشیدن بین خدمات خود با اپراتورهای اصلی شبکه موبایل، به یک رقیب - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برای آنها بدل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone