تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40386.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

جاباما قابلیت رزرو هتل در ۱۷۰ کشور را با کارت شتاب فراهم کرد

مجموعه «جاباما» یکی از سایت‌ها در زمینه رزرو هتل، امروز با برگزاری یک نشست خبری از سرویس جدیدی رونمایی کرد که به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد تا با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب در ...

مجموعه «جاباما» یکی از سایت‌ها در زمینه رزرو هتل، امروز با برگزاری یک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نشست خبری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از سرویس جدیدی رونمایی کرد که به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد تا با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب در ۱۷۰ کشور هتل رزرو کنند.

جاباما که پیشتر در زمینه رزرو هتل در داخل ایران فعالیت داشت، در این نشست خبری عنوان کرد که قابلیت رزرو ۲۲۰ هزار هتل در ۱۷۰ کشور جهان را با کارت‌های شتاب برای ایرانیان فراهم کرده است.

«توحید علی‌اشرفی» مدیر بازاریابی جاباما و علی‌بابا، مزیت اصلی سرویس جدید را استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب برای رزرو هتل می‌داند و عنوان می‌کند که همین امر می‌تواند افراد را از مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی بی‌نیاز کند: «ایرانی‌هایی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند با مشکلات و ناهماهنگی‌های زیادی رو به رو می‌شوند و از طرفی برای استفاده از سرویس‌های خارجی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نظیر Booking.com نیاز به کارت‌های بانکی بین‌المللی است. حالا ما ارزش افزوده‌ای را به کارت‌های شتابی کشور خودمان اضافه کرده‌ایم تا نیاز به خرید کارت‌های موقت بانکی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بین‌المللی برای پرداخت وجوه از بین برود. بسیاری از این کارت‌ها پس از مدت کوتاهی منقضی شده و یا برای کار کردن با آنها باید از ابزارهای فیلترشکن استفاده کرد.»

علی‌اشرفی، قیمت را مزیت بعدی سرویس جاباما می‌داند: «قیمتی که ما امروز ارائه می‌دهیم بین ۱۰ الی ۱۵ درصد از سایر وب‌سایت‌های ایرانی و خارجی پایین‌تر است.»

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

جاباما یک مجموعه جوان است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و هنوز عمر آن به دو سال نرسیده، اما «حامد شالچیان»، مدیر محصول مجموعه جاباما و علی‌بابا خبر می‌دهد که با استفاده از کسب تجربه در زمینه رزرو هتل‌های داخل کشور، جاباما به سراغ قدم بعدی خود یعنی رزرو هتل در ۱۷۰ کشور جهان رفته است: «اکنون می‌توانیم بهترین‌ هتل‌های جهان را بر اساس فیلترهای مختلفی که کاربر درخواست آنها را دارد در اختیار او قرار دهیم؛ فیلتر‌هایی بر اساس موقعیت، درجه، قیمت و انواع امکانات رفاهی هتل.»

عدم دسترسی به کارت‌های بانکی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بین‌المللی در سال‌های اخیر و با افزایش ضریب نفوذ کسب‌وکارهای نوپا بیشتر از گذشته احساس می‌شود اما در صورتی که روزی ایرانیان هم بتوانند به همین کارت‌ها دسترسی داشته باشند، محصول جدید جاباما چه مزیتی نسبت به سایر نمونه‌های خارجی از جمله Booking.ir دارد؟ توحید علی‌اشرفی در پاسخ به این سوال دیجیاتو می‌گوید: «یکی از مزیت‌های اصلی ما، قیمت است. به واسطه کارگزار خود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در هر کشور توانسته‌ایم به نرخ پایین‌تری از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رقبا دست پیدا کنیم. اما از سوی دیگر ما ذائقه کاربران ایرانی را بهتر از یک شرکت خارجی می‌دانیم و پیشنهادات جذاب‌تری به آنها ارائه می‌دهیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone