تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40389.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پروسکایت، ماده ای که می تواند سرعت اینترنت را تا 1000 برابر افزایش دهد

سرعت اینترنت برای تمام کاربران آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شرکت های مختلف نیز سعی می کنند با نوآوری در ساخت تجهیزات ارتباطی، همواره امکان اتصال به شبکه جهانی اینترنت را با ...

سرعت اینترنت برای تمام کاربران آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شرکت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های مختلف نیز سعی می کنند با نوآوری در ساخت تجهیزات ارتباطی، همواره امکان اتصال به شبکه جهانی اینترنت را با سرعت های بالاتری فراهم کنند.

اما به نظر می رسد ماده ای که دو قرن پیش در کوه های اورال روسیه کشف - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شده بود، کلید اصلی جهش سرعت اینترنت باشد؛ این ماده که «Perovskite» نام دارد، با فرمول شیمیایی «CaTiO3» یک ماده معدنی طبیعی است که با ظرفیت بالا برای جایگیری کاتیون ها (یون های مثبت)، به پژوهشگران اجازه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می دهد کاربردهای مختلفی را برای آن تعریف کنند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

ماده معدنی پروسکایت که در سال 1839 کشف شده، هم اکنون - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در آمریکا، روسیه، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سوئیس، سوئد و آلمان از گوشته زمین استخراج می شود. این ماده بسته به محل استخراج خواص متفاوتی دارد و از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سال 2009 به عنوان رابطی برای جذب انرژی نور خورشید و تولید الکتریسیته در سلول های خورشیدی مورد استفاده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قرار می گیرد.

پروسکایت در سال 1839 و در کوه های اورال روسیه کشف شد

حال دانشمندان ویژگی جدیدی را در پروسکایت کشف کرده اند که به آنها اجازه می دهد با بهره گیری از این ماده، داده ها را در طیف امواج تراهرتزی منتقل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کنند که تا 1000 برابر سریع تر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از سرعت انتقال داده با فناوری موجود است چرا که در متد جدید، لایه نازکی از پروسکایت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - روی یک قرص سیلیکونی قرار گرفته - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و به جای استفاده از الکتریسیته، اطلاعات را از طریق تابش نور دریافت می کند.

جالب است بدانید که امواج تراهرتزی بازه 100 تا 10 هزار گیگاهرتز (مابین نور فروسرخ و امواج رادیویی) را شامل می شوند که در مقایسه با طول موج 2.4 گیگاهرتزی مورد استفاده اکثر شبکه های مخابراتی، رقم قابل توجهی است.

نکته بسیار مهم در کشف جدید، امکان استفاده از لامپ های هالوژن ارزان قیمت برای انتقال اطلاعات است که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نسبت به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - لیزرهای پر قدرت مورد استفاده در پژوهش های قبلی بسیار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به صرفه تر بوده، و دانشمندان در این روش می توانند به صورت همزمان با رمزنگاری اطلاعات در طیف های رنگی مختلف از نور منتشر شده، علاوه بر سرعت بالاتر، انتقال موازی داده ها را هم ممکن کنند.

گفتنی است یافته جدید گام بلندی در زمینه کامپیوتر و ارتباطات محسوب می شود اما - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گفته محققان درگیر در پروژه، فرآیند تجاری سازی آن حداقل ده سال طول خواهد کشید.

روسیه برای جلوگیری از حملات سایبری، اینترنت مستقل خود را توسعه می دهد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone