تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40385.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

توسعه دهندگان USB: از همان اول می دانستیم در تشخیص سمت درست دچار مشکل می شوید

پارادوکس USB یکی از تجربیات مشترک کاربران است و اغلب اوقات هنگام اتصال کابل یا فلش به درگاه USB ابتدا آن را از سمت اشتباه در دست می گیرند. استاندارد USB در سال 1994 توسعه ...

پارادوکس USB یکی از تجربیات مشترک کاربران است و اغلب اوقات هنگام اتصال کابل یا فلش به درگاه USB ابتدا آن را از سمت اشتباه در دست می گیرند.

استاندارد USB در سال 1994 توسعه داده شد و ظاهرا اعضای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تیم توسعه از همان زمان می دانستند که کاربران مکن است با تشخیص سمت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - درست آن دچار مشکل شوند، با این حال در این زمینه کار خاصی انجام ندادند..

حالا یکی از توسعه دهندگان این فناوری به نام «آجای بهات» در مصاحبه ای با سایت «Design News» ادعا می کند که حل - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این مشکل نیازمند دوطرفه سازی این درگاه بوده که به افزایش دوبرابری پیچیدگی مدار ها و هزینه ها منجر می شد:

این مساله مستلزم دو برابر شدن پیچیدگی مدار و هزینه های پیاده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سازی آن بود، در حالی که در ابتدای طراحی و توسعه هر پروژه ای کاهش هزینه ها بزرگترین دغدغه است. چرا که شما پیش از معرفی یک فناوری جدید از میزان موفقیت آن آگاهی ندارید.

امروزه شما این درگاه را با فناوری های فعلی مقایسه کرده و فکر می کنید که USB چندان خوب از آب در نیامده، اما با مقایسه این درگاه با پورت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های سریال و موازی زمان - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ما که دارای کابل ها و سیم های فراوان بوده و مثل USB پلاگ اند پلی نبوده اند، می بینید که USB به مراتب از آنها بهتر است.

با این حال او اذعان دارد که اگر از ابتدا روی دوطرفه سازی یا افزایش سرعت USB تمرکز می - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کردند امروزه کاربران از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آن رضایت بیشتری داشتند.تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیگفتنی است - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تشخیص سمت درست کابل یا فلش USB کافی است به شکاف روی آن که در تصویر بالا مشخص شده دقت کنید، چرا که این شکاف هنگام اتصال باید در سمت پایین قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone