تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40391.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

در جدیدترین نسخه بتای واتس اپ ادمین می تواند مانع از ارسال پیام توسط کاربران شود

اخیراً قابلیت جدیدی در نسخه بتای واتس اپ مشاهده شده که به لطف آن ادمین گروه ها می توانند امکان ارسال پیام صوتی یا متنی، تصویر، ویدیو، فایل یا تصاویر متحرک GIF توسط کاربران را ...

اخیراً قابلیت جدیدی در نسخه بتای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - واتس اپ مشاهده شده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که به لطف آن ادمین گروه ها می توانند امکان ارسال پیام صوتی یا متنی، تصویر، ویدیو، فایل یا تصاویر متحرک GIF توسط کاربران را به صورت موقت متوقف کنند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

قابلیت جدید که «Restricted Groups» یا گروه های محدود شده نام دارد به مدیر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گروه این امکان را می دهد که در هر 72 ساعت تنها یک بار آن را فعال کند. ادمین می تواند با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فعال کردن آن، بدون اینکه نگران گم شدن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پیام های خود در میان انبوه پیام های کاربران گروه باشد، پیام هایش را ارسال کند. بدین ترتیب می تواند پیام مهم خود را به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اطلاع همه برساند.

در صورتی که مدیر گروه این محدودیت را اعمال کند، اعلانی در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - صفحه گروه به کاربران نمایش داده می شود با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مضمون که تنها ادمین اجازه ارسال پیام در این گروه را دارد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
در صورت فعال شدن این قابلیت پیامی مبنی بر اینکه تنها ادمین امکان ارسال پیام را دارد به کاربر نمایش داده می شود.

اگر کاربران قصد داشته باشند پیامی را به مدیر گروه بدهند، همچنان از طریق ارسال پیام خصوصی می توانند با او ارتباط برقرار کنند.

هنوز مشخص نشده که این قابلیت از چه زمانی در نسخه عمومی واتس اپ ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone